Syllogos

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Jul 4 03:27:16 EEST 2005

On Monday 04 July 2005 01:47, Costas Barakitis wrote:
> Epanerxomai meta wrimou skepsews giati mou ekane poly entypwsh to
> gegonos pws sou ekane entypwsh ayto pou eipw6hke.

Ε λοιπόν, όχι, δεν το σκέφτηκες καθόλου ώριμα και καθόλου πολύπλευρα και
σφαιρικά.

> 1. An o syllogos ekove tarifes se seminaria ki eperne pososto to pio
> pi6ano einai h koinothta tou Hellug na triplasiazotan se ena xrono.

Μήπως γιατί θα πέφτανε όλοι σαν τις μύγες όταν θα βλέπανε ότι παίζει
χρήμα στη μέση ? Δήθεν στο όνομα του συλλόγου και για το open source.

> 2. Oi pi6anothes na dialy6ei o syllogos an htan kerdoskopikos me tis
> pi6anothtes na dialy6ei me th shmerinh tou morfh einai toulaxiston
> megalyteres sth deyterh periptwsh.

Θα σου πώ ακριβώς γιατί θα διαλυθεί ο σύλλογος αν ο καθένας εδώ μέσα
κόψει ταρίφα. Γιατί 1ον δεν θα υπάρχουν τα λεφτά για να πληρωθούν όλοι
και γιατί 2ον θα παίξουμε ξύλο μεταξύ μας οι έχοντες το φιλότιμο και οι
μη έχοντες το φιλότιμο. Για αυτό. Τουλάχιστον τώρα μπορεί να ξυνόμαστε
ομαδικώς, αλλά δεν δερνόμαστε μεταξύ μας.

Αν κάποιος θέλει να κάνει επαγγελματική δραστηριότητα, δε βλέπω το λόγο

α) που το συζητάμε σε αυτήν εδώ τη λίστα
β) που θα πρέπει να κουβαλάει και το σύλλογο μαζί του

Κατ' αρχάς από εδώ και κάτω συζητάμε εντελώς διαφορετικά πράγματα από
αυτό που είπε ο Αλέξιος. Αυτά που λές εσύ τώρα είναι άλλου παπά
ευαγγέλιο.

> 3. Den mporeis na ependyeis sto proswpiko filotimo tou ka6enos.

Α ναί ??? Και όσοι βάζουνε το φιλότιμό τους αυτή τη στιγμή, δεν τους
προσβάλλεις τώρα ?

> Einai
> profanes pws den leitourgei ayto to senario. Gia tou logou to alh6es
> poio melos tou DS exei meinei epi seira etwn sto posto tou?

Μπορώ να σου αναφέρω πολλά ονόματα. Πολλά από τα ιδρυτικά μέλη ήταν επί
σειρά ετών στο ΔΣ και υπήρξανε και άλλοι. Εγώ έκατσα 3 χρόνια, πάντως.
Και θυμάμαι κι άλλους που ήταν 2-3 φορές συνεχόμενα. Και στο τρέχον ΔΣ
υπάρχουν άτομα που είναι για 2η φορά.

> pragmatiko erwthma epomenws einai giati antidras se mia prooptikh
> otan h pagiwmenh taktikh den doulevei.

Γιατί ο άνθρωπος το είπε και μόνος του:

"Ola ayta, fysika, den exoyn kammia sxesh me to Syllogo --
dikia moy epaggelmatikh drasthriothta einai."

Θα επεκταθώ όμως:

Ο σύλλογος δεν είναι μόνο αυτή εδώ η λίστα και 10-20 άτομα που στέλνουνε
mail για να λύσουν τα υπαρξιακά προβλήματα του συλλόγου.

Ο σύλλογος έχει ΔΣ, έχει μηχανήματα, έχει administrators, έχει sites,
έχει λίστες, έχει υπηρεσίες, έχει projects, έχει κάποιες ομάδες
εργασιών, έχει παρουσίες σε εκθέσεις, fests, 1002. Υπάρχουν κάποιοι που
δουλεύουν αθόρυβα και δεν φαίνεται τόσο πολύ η προσφορά τους.

Βασικά, οτιδήποτε έχει ο σύλλογος αυτή τη στιγμή έχει χτιστεί με το
μεράκι και το φιλότιμο πολλών ατόμων. Τα πάντα. Από τα ιδρυτικά μέλη
μέχρι και τους τωρινούς.

Υπάρχουν άλλοι που έχουν κάνει και ΔΣ, και μεταφράσεις, και development
και γράψανε και μερικά άρθρα στο magaz και τρέξανε και στις εκθέσεις,
κόψανε και ένα κάρο CDs, κουβαλήσανε και μηχανήματα, βιδώσανε κουτιά,
στείλανε fax, στείλανε δελτία τύπου, τρέξανε σε πρωτοδικία, μιλήσανε με
εφημερίδες και περιοδικά, βάλανε τους εργοδότες τους να κάνουν
χορηγίες, να τυπώσουν αφίσες κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ (μπορώ να
γράψω τόμους με το τί έχει κάνει ο σύλλογος).

Ιδού η Ρόδος λοιπόν. Υπάρχουν ένα κάρο πράγματα να κάνει κάποιος για να
προσφέρει στο σύλλογο και χωρίς να χρειάζεται λεφτά για να το κάνει. Ο
σύλλογος δεν είναι καμιά πετρελαιοπηγή να αρχίζουμε να μοιράζουμε.

Μη μου λές λοιπόν ότι η παγιωμένη τακτική δε δουλεύει, please δηλαδή.

> As mhn ksexname pws to olo
> thread ksekinhse apo enan an6rwpo pou tou thn edwse na asxoleitai
> pleon me to syllogo.

Κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι αυτή τη στιγμή ο Σπύρος δεν ασχολείται με
το σύλλογο.

Όχι μόνο ασχολείται, αλλά με αυτά που κάνει απορώ ώρες ώρες αν όντως
παραιτήθηκε. Και φαντάσου, το "βλέπω" αυτό το πράγμα και είμαι 220 χλμ
μακριά του.

> 4. Prow6hsh me lefta ginetai poly kalytera ap' oti xwris lefta.

Προώθηση τίνος πράγματος ?

Τα λεφτά είναι εργαλείο για να γίνουν κάποια πράγματα, δεν είναι
αυτοσκοπός. Ναι, χωρίς λεφτά δεν θα μπορούσαμε π.χ. να πάμε στην
Infosystem, αλλά πήγαμε και κάναμε το κέφι μας, οκ ?

Πές μου τί διαφορετικό θα γινότανε αν λέγαμε "εσύ εσύ κι εσύ
αναλαμβάνετε το περίπτερο και το show και θα πάρετε ΤΟΣΑ λεφτά".

Εγώ δε διαφωνώ ότι μπορεί να υπάρξει χρηματοδότηση, το προβλέπει το
καταστατικό μας εξάλλου. Όχι όμως σε αυτό το στύλ γιατί παρατηρώ μια
τάση για ισοπέδωση.

Και τέλος πάντων, διαφωνώ. Άποψή μου. Ξαφνικά βλέπω πολύ κόσμο να
βγαίνει να υπερασπίζεται το χρήμα. Αυτό λέω. Και όλα αυτά ενώ το post
του Βασίλη γράφει για εθελοντές, ενώ σε προηγούμενο post λέει:

>εθελοντής να πάει κάπου άλλου
>κρατάει και ενα μπλοκάκι για να γράψει νέα μέλη και κρατάει και
>κάποιο ποσοστό τουλάχιστον να βγάλει τα έξοδα του άντε και κανά καφέ

Αυτό απέχει πολύ από την "ταρίφα" για την οποία μιλάμε τόσην ώρα και
έναν πιο κερδοσκοπικό χαρακτήρα του συλλόγου.

Αν εσύ εννοείς αυτό που λέει κι ο Βασίλης, πάσο.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)