Syllogos

ktop at hellug.gr ktop at hellug.gr
Mon Jul 4 03:30:06 EEST 2005

kalispera,

ego pisteuo pos polloi apo tous "palious" exoume mia pagia idea gia to sillogo.
Den to eidame kai den to skeftikame pote kerdoskopika, kai san foitites
eimastan panta enantia sto na vgazoume kerdos.
Oti kaname kai kanoume polloi apo mas to kanoume giati mas aresei, giati goustaroume
giati kerdizoume esto prosopikes empeiries/gnosi.

Ego pisteuo to pos na kanoume mia aksiologisi ton skopon mas
kai ton meson pou xrisimopoioume kai tou ti theloume na petixoume
den einai kako. Antitheta einai para para poli kalo, giati ananeonomaste
eimaste panta "freskoi" kai panta psaxnoume kati parapano, neo kai kalitero.
I ekseliksi einai fisiko prama. Alla kalo einai na min ginontai ola poli apotoma.

Edo kai kapoia xronia parateiro mia tetoia ekseliksi sto sillogo.
Mia prospatheia kai mia aksiologisi gia na pame sto kalitero.
Episis ksero pollous pou den einai apolita simfonoi me auti tin tropi
ton pragmaton. Protimoun (kai ego mesa se autous) ena sillogo pio "pareistiko",
(to pareistiko den simainei pos eimaste mia pagia parea....)
xoris na exoume to xrima stin zoi mas. Einai aksiosimeioto pos opoudipote
exoune anamixthei lefta kai iponies gia prosopiko xrimatiko kerdos ta pramata
den pane kala (gia na min po pos dialietai to simpan).
Kalo einai loipon na ginoun allages .. arkei na diasfalisoume pos oti kerdos
iparxei tha ependithei sto sillogo kai stin koinotita pali kai oxi se ena/dio/deka anthropous.
Episis, gia na mporesoume na "peisoume" kai ta meli pou den einai kai toso
simfona me tis kiniseis aftes, prepei na vrethei ena montello pou tha einai
aresto kai pou tha diasfalizei kai tin isotita.

Einai diskolo kai to ksero ... alla den einai adinato.

Episis teleutaio alla oxi asxeto. Polloi anthropoi pou exo milisei mazi tous
kai einai iper tou linux, alla den einai sto sillogo melh,
me rotane panta tin idia erotisi "kai ti tha kerdiso an gino melos?
ti to parapano tha mou prosferei? afou ta idia ta exo kai tora."

Den ksero omos ti na tous apantiso akrivos.
Prepei oposdipote na skeftoume tous stoxous mas kai meta kai tous tropous mas
oste na simetexoume oloi, "palioi" kai neoi. Opos kai na vroume kinitra.

Ego pisteuo pos oi idees pou exoune ta paidia gia seminaria, koupes ktl ktl ktl
einai polu kales kai pragmatopoihsimes. Opos mou aresei i idea o sillogos
na dinei kai pistopoihseis kai na mas ipologizoune parapano. Alla distixos
einai ligo poli dio antithetoi kosmoi kai kaloumaste na vroume ena tropo na
tous feroume konta.

To mail auto mporei na einai anousio kai na min leei tpt neo, alla pisteuo
pos mporei na ekfrazei kai allous pou exoune paromoies apopseis me mena.
Pos theloune tin allagi, alla fovountai gia to mellon.

auta kai signomi gia to megalo (kai isos anousio) email. Kalinixta.

--
Konstantinos Topoglidis
(Trying only ... to learn!)