Syllogos

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Sun Jul 3 23:23:13 EEST 2005

O/H Thanos Kyritsis έγραψε:

>Έχουμε ξεφύγει ........
>
>Με συγχωρείτε πολύ, αλλά αν αρχίσει ο καθένας από τους ελάχιστους που
>ασχολούνται με το σύλλογο να κόβει και ταρίφα, τότε δεν απέχει και πολύ
>η στιγμή που θα το διαλύσουμε μια και καλή το κατάστημα.

Όπως και ο Κώστας Μπ. είπε "τί περίεργο ειπώθηκε;" .
Θυμάμαι στο 2ο workshop που είχε πει ο Μαργαρίτης ότι μπορούμε σε
εργασίες που κάνουμε με open source να βάζουμε και κάποιον όρο-συμφωνία
στους αποδέκτες για να κάνουν κάποια χορηγία όταν και αν διοργανωθεί
workshop. Άσχετα με το αν μαζεύονται έτσι χρήματα αυτή η ιδέα δεν είναι
κακή.
Το να μπορέσει ο σύλλογος να "παρέχει" στα μέλη του εργασία θα
προσελκύσει περισσότερα άτομα και πιστεύω ότι θα δώσει και μεγαλύτερη
αξία στον σύλλογο.   Τώρα το ποιος θα κόβει αποδείξεις, αν ο σύλλογος θα
είναι "εγγυητής ποιότητας" κτλ τα συζητάμε αργότερα γιατί είναι
διαδικαστικά. Αφού δεν ζητάμε τίποτα δεν παίρνουμε και τίποτα. Πες μου
ότι ο σύλλογος θα χάσει αν του ζητηθούν ομιλητές/εκπαιδευτές και
ενημερώσει τα μέλη του (ναι ο καθένας ας κόψει ταρίφα) . Δεν είναι
ανάγκη να πει ο σύλλογος "α πάρτε τον Χ, είναι καλός, είναι Υ...." ,
μπορεί να πει "ορίστε, αυτά τα μέλη ενδιαφέρονται, η ταρίφα τους είναι
αυτή, το βιογραφικό τους αυτό, έχουν κάνει ομιλίες/εκπαίδευση εκεί...."
κτλ.

Γιατί ξένοι σύλλογοι που διοργανώνουν συνέδρια ζητάνε χρήματα και από τα
μέλη τους(με έκπτωση πάντα) ;  Σκοπός τους είναι ντε και καλά το κέρδος
ή να ενδυναμωθούν οικονομικά ώστε να μπορέσουν να κάνουν περισσότερα ;

Σχετικά με τα άτομα που ενδιαφέρονται να κάνουν ομιλίες είμαι και εγώ.

Πέτρος
--
Velonis Petros - OSS and Linux <http://velonis.blogspot.com>