Fwd: LinuxCity

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Mon Jun 27 15:37:15 EEST 2005

> An prosekses eipa gia ton mhxanismo kai oxi gia tis phges. Oi phges 8a
> einai os epi to pleiston dikes mas.

Vasika milhses gia thn organwsh kai gia thn pro6esh na treksoun mia
prwtovouleia. OK, opws leei o sofos laos, ston telos ton ksyrizoun to
gampro.

> Bebaia 8a deis oti an prosferoun xrhmata tote 8a ksefutrosoun ena soro
> atoma pou 8a grafoun ar8ra. Alla den ksero an to site 8a prosferei amoibh.

An o opoiosdhpote exei lefta ta rixnei se ena forum gia Linux emena den
mou fainetai pws den paei kai poly kala sta myala tou.

Kai gia na teleiwnoume me olh ayth thn istoria, den exei o Hellug
trademark otidhpote ferei thn tampela Linux sthn Ellada. As ftiaksei
opoios 6elei apo Forum mexri ypo6alassio Internet cafe me linux clients.
Makari ta paidia na sthsoun ena poly wraio forum, na kseskistei stis
episkepsimothtes kai na tous kanei kai prwtoselido o Kwstopoulos sto
Esquire. Pou to provlhma? 'H gia thn akriveia, vlepeis kati pou prepei
na syzhthsoume ws syllogos?