Fwd: LinuxCity

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Mon Jun 27 15:28:55 EEST 2005

>an o mhxanismos exei na kanei me to "mailman"-"phpBB", na xarw egw
>kainotomies
>
>ta exoyme 3anapei: "peri web forums" px.
>
>http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2005/011808.html
>
>http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2005/011814.html

Akribos, 8umamai ti skotomos egine.

>Eftia3e o Kranidiwths forum, to klasame. fainetai kathara pws DE ftaiei
>to meso

An meso ennoeis to forum prepei na po oti o Kranidioths einai atomo pou
trexei, opos oi perissoteroi apo emas . Apo prosopikh empeiria mporo na
sou  po oti  an kapoios asxoleitai apokleistika  me ta forum tous +
grafei ar8ra tote 8a proselkysei perissotera atoma.
Meta apo ena eksamhno 8a kseroume an ftaei to meso h' oxi.  Giati omos
exo thn entuposh oti to debian.gr exei mazepsei kosmo kai ka8e fora pou
pas ekei 8a breis kapoion online; Mh mou peis oti xrhsimopoiei mailing
list kai den exei forum

Petros

--
Velonis Petros - OSS and Linux <http://velonis.blogspot.com>