Syllogos

Serafeim Zanikolas serzan at hellug.gr
Mon Jun 27 00:02:43 EEST 2005

On Sunday 26 June 2005 21:28, Spiros Bolis wrote:

> An exeis kapoia idea, rixth.

Αν είχα θα την έγραφα εξαρχής.

> Egw exw hdh thn e3hghsh pantws "Siga mhn paw s' ekeinoys poy mia zwh h
> idia klika einai, tha sthsw to diko moy magazaki kai tha kanw P-R kai
> poyl-mour kai ama laxei, tha tsibaw kai kamia EOKikh epixorhghsh"

Χμμ νομίζω ότι κάποιος με τέτοια λογική δε θα δούλευε εθελοντικά σε
συστηματική βάση, θα έψαχνε κατευθείαν στο ψαχνό. Επίσης, δε βρίσκω γιατί
κάποιος που συνεισφέρει πραγματικά θα είχε λιγότερη προσωπική προβολή αν δεν
αγνοούσε το σύλλογο.

Η αρχική μου ιδέα ήταν να κάνουμε την αυτοκριτική μας ώστε να βελτιωθεί ο
σύλλογος, όχι να δικαιολογούμε την κατάσταση μειώνοντας τους άλλους.

ΥΓ. αυτά για τις κλίκες ακούγονται αστεία, τη στιγμή που οποιοσδήποτε μπορεί
να συνεισφέρει ελεύθερα είτε ως απλό μέλος είτε βάζοντας για ΔΣ

-S