Syllogos

Serafeim Zanikolas serzan at hellug.gr
Sun Jun 26 22:54:28 EEST 2005

On Sunday 26 June 2005 19:58, Panayotis Katsaloulis wrote:

> Opws to akoyw moy fainontai poly logikes kai pragmatopoihsimes...
> Mhpws ontws na arxizoyme nai kinoymaste kapws kai pros ayth th meria;
>
> Bebaia 9elei safws poi poly organwtikh doyleia, alla mhpws einai
> kairos na asxoliomaste etsi;

Σύμφωνοι, αλλά πέρα από τη διάθεση για δουλειά πρέπει ο σύλλογος να έχει και
μια σοβαρή εικόνα. Κάτι στο οποίο, διορθώστε με αν κάνω λάθος, δε βοηθάει η
νοοτροπία του «μας αρέσει το χαβαλέ και κάνουμε και κανένα flame war κάθε
τόσο για την πλάκα». (Και σίγουρα δε βοηθάνε λίστες όπως η lgu)

Επίσης, πριν ξανοιχτούμε σε ανθρώπους εκτός της κοινότητας ίσως θα ήταν καλή
ιδέα να δούμε τι λάθη έχει κάνει ο hellug που έκαναν ανθρώπους που
συνεισφέρουν συστηματικά στο ελλάκ (α) να απομακρυνθούν από το hellug ή (β)
να τον αγνοήσουν εντελώς. Αν είναι να γίνει τέτοια κουβέντα καλά θα ήταν να
επικεντρωθεί στα λάθη και όχι στα εμπλεκόμενα πρόσωπα.

-S