Syllogos

Vasilis Vlachos vsvlahos at otenet.gr
Sun Jun 26 21:11:43 EEST 2005

Costas Barakitis wrote:
Epeidh loipon to DS exei mikrh anoxh sto na akouei malakies, isws giati
tis akouei epi monimou vasews, an yparxoun antidraseis den 6a
akolou6i6ei o dromos ths logikhs alla tou symvivasmou. Sou leei o allos
den ftanei pou skizomai gia ton Hellug na kathgori6w kiolas twra pws
kanw to syllogo kerdoskopiko gia na t'arpaksw 'h gia na dinw douleies
ston kollhto mou. Opote meses akres 6ewrw api6ano na yio6eth6ei h
protash sou. Makari na kanw la6os giati einai mia prooptikh pou 6a
allaksei dramatika thn apotelesmatikothta tou syllogou xwris na
xreiazetai diaforoi na ais6anontai xamalhdes. .

Καταλαβαίνω απόλυτα ότι να σε βρίζουν άδικα και να σε πληρώνουν ίσως να
παλεύεται, να σε βρίζουν άδικα και στο τζάμπα πρέπει να είσαι πολύ
μαζόχα για να το αντέξεις.

Αυτό που εξακολουθώ να πιστεύω είναι ότι ένας σύλλογος δε μπορεί να
σταθεί μόνο από καλούς Σαμαρείτες (εκτός φυσικά αν είναι ο "Σύλλογος
Καλών Σαμαρειτών" )

Θέλω να πω ότι πρέπει να υπάρχει πάντα μια ανταμοιβή για κάθε προσπάθεια
που καταβάλλεται. Και αφού η πρόταση μου δεν απορρίφθηκε εξ αρχής
επιτρέψτε μου μερικές προτάσεις για συζήτηση ίσως λίγο πιο τεκμηριωμένες

   1.

      Αύξηση συνδρομής. Νομίζω ότι είναι καλύτερο να υπάρχουν λίγα μέλη
      που θέλουν να είναι μέλη παρά ένας μεγάλος αριθμός που το έχει
      ξεχάσει (όπως το κάνω εγώ συνήθως). Μια πιο σοβαρή συνδρομή θα
      ανεβάσει τις απαιτήσεις που έχουμε και θα μας καταστήσει πιο ενεργούς

   2.

      Παρ' οτι υπάρχει section αγγελιών, θα μπορούσε ίσως να
      λειτουργήσει κάπως πιο σφαιρικά υπό την εξής έννοια. Καταγράφουμε
      ποιά μέλη θα τους ενδιέφερε να διδάξουν σε φροντιστήρια, σχολεία,
      ΚΕΚ, ΚΕΣ κλπ συγκεντρώνουμε τα βιογραφικά τους (σύντομα cv online
      – αναλυτικά κατόπιν αιτήσεως γιατι παίζει identity theft και τις
      οικονομικές τους απαιτήσεις). Βγάζουμε ένα banneraki ότι ο Hellug
      διαθέτει Linux-εκπαιδευτές και οι εκπαιδευόμενοι δίνουν ένα
      ποσοστό της αμοιβής τους για το Σύλλογο, τμήμα του οποίου φυσικά
      θα φτάσει και στον άτυχο που θα αναλάβει να συγκεντρώσει, ανεβάσει
      τα βιογραφικά στο site

   3.

      Το ίδιο θα μπορούσε να ισχύσει και για άλλες δουλειές. Όσοι θέλουν
      να τους φτιάξουμε καμιά, σελίδα στήσιμο κανενός server κλπ. Δεν
      είναι αναγκαία κακό να είναι ο Σύλλογο ο χώρος και όλων των
      επαγγελματιών που σέβονται την επιστήμη που έχουν σπουδάσει και
      επιλέγουν το ανοιχτό λογισμικό για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε

   4.

      Εγώ και φαντάζομαι και μερικοί άλλοι έχουμε το ψώνιο να κάνουμε
      καμιά παρουσίαση, ομιλία κλπ (κάνει και καλό στη δουλειά μας). Ένα
      banneraki "Ζητήστε μας να σας μιλήσουμε για το Linux" και αν
      φυσικά γίνει κάποια σοβαρή πρόταση πχ από κανά ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ σχολείο
      πάμε τρέχοντας αλλιώς αν θέλει κανάς εθελοντής να πάει κάπου άλλου
      κρατάει και ενα μπλοκάκι για να γράψει νέα μέλη και κρατάει και
      κάποιο ποσοστό τουλάχιστον να βγάλει τα έξοδα του άντε και κανά καφέ

   5.

      Πάλι αρκετός κόσμος έχει ψώνιο με το γράψιμο. Το να φτιάξουμε ένα
      περιοδικό από την αρχή έχει αρκετό τρέξιμο (ακόμα και το Magaz)
      που είναι δίκτυακο. Θα μπορούσαμε να έχουμε πάλι μια λίστα
      ανθρώπων “Ζητήστε μας να γράψουμε για το Linux” και κάνα mail ίσως
      σε διάφορα περιοδικά του χώρου και εφημερίδες έτσι για να μας
      έχουν υπόψη τους και από οικονομικά βλέπουμε ακόμα και τζάμπα

Ευχαριστώ και πάλι για την υπομονή σας,

Βασίλης Βλάχος