Syllogos

Vasilis Vlachos vsvlahos at otenet.gr
Fri Jun 24 19:38:24 EEST 2005

Διάβασα με προσοχή τις περισσότερες απόψεις για τα γνωστά προβλήματα του
Συλλόγου. 'Έχω την εντύπωση ότι ανά δυο χρόνια επανεμφανίζονται τα ίδια
θέματα στη λίστα με τις ίδιες περίπου συστάσεις, ότι δεν ασχολούνται νέα
μέλη με το σύλλογο, δεν κατεβαίνει κανένας υποψήφιος κλπ

Προτού τα αναφέρει κάποιος άλλος θα ήθελα να τονίσω ότι η μοναδική
προσφορά μου προς το Σύλλογο είναι ότι είμαι ταμιακώς εντάξει. Άποψη μου
είναι ότι η σημαντικότερη προσφορά μου είναι ότι υποστηρίζω όπου μπορώ
το Linux στην δουλεία μου και έχω επηρεάσει στο βαθμό που μπόρεσα.

Θα ήθελα να κάνω μια πρόταση η οποία ίσως ακουστεί λίγο περίεργη άλλα
ίσως θα είχε ενδιαφέρον.

Γιατί να είναι μη κερδοσκοπικός ο Σύλλογος?

Το πρόβλημα δημιουργείται από το γεγονός ότι δεν μπορείς να βρεις πάνω
από πέντε ανθρώπους που να είναι ικανοί, φιλότιμοι, δουλευταράδες κλπ
για να καθίσουν να τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ για το Σύλλογο.
Αυτοί που υπάρχουν σε κάποιο διάστημα θα κλατάρουν όπως κλάταραν και όλα
τα προηγούμενα μέλη του Δ.Σ. για τα οποία έχω εξίσου καλές εντυπώσεις
και θα φύγουν. Παράλληλα θα βρεθούν κανα δυο καινούργιοι οι οποίοι θα
φάνε το κουπί μέχρι να εγκαταλείψουν και αυτοί και σε δυο χρόνια θα
ξαναδιαβάζουμε τα ίδια πράγματα.

Νομίζω ότι μόνο αν ο Σύλλογος αρχίσει να ψάχνει ενεργά για έσοδα μπορεί
να αναπτυχθεί. Το σημαντικό θα ήταν για μένα αυτοί που δουλεύουν για το
Σύλλογο να τους δοθεί ένα κίνητρο για να συνεχίσουν άλλα και να μπουν κι
άλλοι. Το να έχεις έναν άνθρωπο να πληρώνεται μέτρια για μια δουλεία που
του αρέσει είναι δυνατόν, το να τον έχεις ισόβια να δουλεύει δωρεάν δε
μου φαίνεται πολύ σίγουρο να πετύχει.

Θα πρότεινα τα μέλη του Συλλόγου να αμείβονται ανάλογα με την προσφορά
τους και εδώ μερικές συγκεκριμένες προτάσεις:

Linux shop

1. Έκδοση μπλουζών με logo του συλλόγου άλλα και εισαγωγή από το
εξωτερικό γνωστών distros. Θυμάμαι τα μπλουζάκια debian στο 1 workshop
ανοιχτού λογισμικού κάνανε φτερά. Υπάρχουν επίσης χαριτωμένα κουκλάκια
firefox κλπ. Προσέχτε δε λέω να τα εισαγάγομε και να πωληθούν σε τιμές
κόστους άλλα αντίθετα να το αναλάβει κάποιος και να βγάλει κέρδος. Τώρα
αν θα είναι από ηλεκτρονικό site οι πωλήσεις ή από το διαμέρισμα του
συλλόγου ή μέσω κάποιου άλλου μαγαζιού πχ Παπασωτηρίου δε ξέρω, ας το
κάνει κάποιος για να βγάλει μεροκάματο και ας θεσμοθετηθεί ένα ποσοστό
στο σύλλογο.

2.Πώληση distro πάλι με κέρδος και για το σύλλογο και για το πωλητή

3 Έκδοση κάποιου περιοδικού όχι όμως τζαμπέ. Η αν είναι δωρεάν ας
αυξηθεί η συνδρομή αρκετά όπως γίνεται σε αρκετούς επιστημονικούς συλλόγους

3 Διοργάνωση μαθημάτων όπου θα πληρώνονται τόσο ο διοργανωτής όσο και οι
διδάσκοντες και πάλι ο Σύλλογος θα κρατάει ένα πόσο

4 Οι λίστες του συλλόγου για τεχνική βοήθεια να είναι επι πληρωμή σε μη
μέλη (όσοι απαντάνε πάλι θα έχουν κάποιο bonus) εκτός από μια λίστα για
εξαιρετικά αρχάριους

Δε ξέρω τι άλλη ιδέα μπορεί να υπάρξει και μη σταθείτε στις
συγκεκριμένες γιατί είναι μόνο ενδεικτικές άλλα νομίζω ότι θα μπορούσαν
να βρεθούν και άλλοι τρόποι για να χρηματοδοτηθούν οι δραστηριότητες του
Σύλλόγου όπως και ο κόπος των μελών του. Το Δ.Σ να αποφασίσει απλά ποιες
εμπορικές δραστηριότητες συνάδουν με το σκοπό του Συλλόγου και να
βοηθήσει όπου μπορεί.

Ευχαριστώ θερμά για την υπομονή σας

Βασίλης Βλάχος