Syllogos

Panayotis Katsaloulis terataki at gmail.com
Wed Jun 22 18:20:26 EEST 2005

On 6/22/05, Alexios Zavras <zvr+hellug at zvr.gr> wrote:

> Kai pragmatika nomizeis oti ayto tha htan to kalytero gia to Syllogo ?!?
> Na exoyme ena eklegmeno melos me tenekedakia sthn oyra ?
> Poy tha mporoyse n'arxize na leei "egw tipota den ekana, phga
> na toys kseskepasw giati aytoi ta trwgane kai koita ti moy kanane".
> Kai ta melh tha htan eyxaristhmena apo to D.S., kai tha eixan empistosynh
> sto Syllogo kai tha plhrwnane th syndromh toys kai tha fernane nea melh ?

Ta ntenekedakia 9a empainan sthn oyra aytoy poy eklepse, oxi aytoy poy
ta mpalwse.
Mhpws aytoy poy ta eklepse eprepe na dwsete kai sygxarhthria;

> OK, symfwnoyme na diafwnoyme.

???

(pantws to gyrname se proswpiko, no prob)

> ayto den to katalaba... symfwneis, dhl., oti ola na einai kleista
> mexri "to plhrwma toy xronoy" kai meta na anoigoyn ?

Allo oi prosfores poy gia na einai adiablhtes prepei na einai kleistes
kai allo ti apofasise to DS poy prepei panta na einai anoiktes.
Merikes fores exw thn entypwsh pws me sofisteies 3eglystras to 9ema
pros ta ekei poy 9es ;-)

panayotis at panayotis.com