Syllogos

Alexios Zavras zvr+hellug at zvr.gr
Wed Jun 22 16:44:00 EEST 2005

Panayotis Katsaloulis wrote [edited]:

> Pisteyw pws la9os kanate. Afoy den eixe thn tsipa na ta balei apo thn
> tseph toy tote eprepe na ginei dhmosia rezili (kai na toy kremasete
> kai ntenekedakia sthn oyra).

Kai pragmatika nomizeis oti ayto tha htan to kalytero gia to Syllogo ?!?
Na exoyme ena eklegmeno melos me tenekedakia sthn oyra ?
Poy tha mporoyse n'arxize na leei "egw tipota den ekana, phga
na toys kseskepasw giati aytoi ta trwgane kai koita ti moy kanane".
Kai ta melh tha htan eyxaristhmena apo to D.S., kai tha eixan empistosynh
sto Syllogo kai tha plhrwnane th syndromh toys kai tha fernane nea melh ?

OK, symfwnoyme na diafwnoyme.

> Allo oi prosfores, ekeines DEN exoyn sxesh me to syllogo alla me tis
> etaireies. Kai otan er9ei o plhrwma toy xronoy tote tis anoigoyme oles
> DHMOSIA

ayto den to katalaba... symfwneis, dhl., oti ola na einai kleista
mexri "to plhrwma toy xronoy" kai meta na anoigoyn ?

> OK, kala les, BALE YPOPSIFIOTHTA gia DS sto epomeno kai an bgeis
> proteine to.

giati, mono ta melh toy DS mporoyn na proteinoyn allages sto katastatiko ?

> (Dikaiologies toy den mporw, exw korh, exw giagia arrwsth
> klp den ginontai dektes! Bale ypopsifiothta!)

De zhthsa adeia na ginei dekto tipota apo kanena.
Eipa oti den exw xrono kai ara de tha mporw na bohthhsw
oso thewrw oti prepei (symfwna me ta dika moy krithria).

> Yparxoyn katagegramena ti prosferei o syllogos. Den eimai egw armodios
> na soy pw, alla an rwthseis to DS ta 3erei.

apo th mexri twra koybenta, oloi fainontai na *mhn* kseroyn
an o Syllogos prosferei (h oxi) anoiktes/kleistes listes,
hosting se project melwn kai mh-melwn, klp.  Kai den einai
mono oti merikoi den kseroyn, mallon den yparxei kai kaneis
poy na kserei.  Ayto den einai kako apo mono toy (den mporoyn
na problefthoyn ola), alla kalo tha einai na ginontai bhmata
wste na kalytereyei h katastash...

--
-- zvr --