Syllogos

Alexios Zavras zvr+hellug at zvr.gr
Wed Jun 22 13:25:53 EEST 2005

Spiros Bolis wrote [edited]:
> On Wed, 22 Jun 2005, Alexios Zavras wrote:
> > (kai yposxomai oti --an eimai kala-- sthn epomenh proeklogikh periodo
> >  na prhksw toys yposphfioys stis erwthseis mexri na katalabw
> >  pws fantazontai ton syllogo kai ti tha kanoyn gia ayto).
>
> XA! Me ena "magiko" tropo nomizw pws tha eisai ypopshfios ;-)

[ki ena allo proswpiko mail elege: "giati na mhn eisai apo thn pleyra
 ton ypopshfiwn stis epomenes ekloges ? :-)"]

Apanthsh: logw elleipshs xronoy, de me blepw na bazw ypopshfiothta,
toylaxiston gia ta epomena 3 xronia, mexri na ksempleksw
apo to Syllogo Gonewn kai Khdemonwn toy dhmotikoy sxoleioy
ths korhs moy...  (paralabame tameio 580 Eyrw, exoyme 12.500,
kanoyme ekdromes, exoyme 40+ tmhmata me drasthriothtes kathe Sabbato,
kai genika eimaste ki oi prwtoi! :-)

--
-- zvr --