περί συμμετοχής στο σύλλογο

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Wed Jun 22 10:43:45 EEST 2005

Panayotis Katsaloulis wrote:

>  > Diafwnw sthn  ypar3h ths kleisths listas. Opoios erxetai kai moy leei
> gia "kleistes listes" poly apla KATI 9ELEI NA KRYPSEI. Epishs ayto poy
> blepw einai oti goystarei ADIAFANEIA kai einai idiaitera KRYPSINOYS.

	Να προσθέσω και εγώ την γνώμη μου σχετικά με διάφορα που γράφτηκαν.
	Διαφωνώ και εγώ με την ύπαρξη μια κλειστής λίστας. Μου θυμίζει κάτι
αστεία σκηνικά μικρών παιδιών. Υπάρχει κάποια συνωμοσία ? Εδώ οι
συζητήσεις στη βουλή γίνονται δημόσια και στο hellug θα γινονται prive ?
	Από την άλλη συμφωνώ με αυτά που ειπώθηκαν για το web hosting. Επειδή
μάλλον από δικό μας λάθος ή απλά από έλλειψη προναητικότητας δεν υπάρχει
αυτή τη στιγμή κάτι ξεκάθαρο για το θέμα του web hosting θα πρέπει να
τονίσουμε - δηλώσουμε ρητά, πότε κάνουμε web hosting, σε ποιούς και
ποιες είναι οι υποχρεώσεις αυτών που δέχονται τη φιλοξενία μας. Δηλαδή
να εξηγούμαστε αντί να παρεξηγούμαστε ούτε να γινόμαστε κακοί.

Φιλικά
Γιάννης