Re: περί συμμετοχής στο σύλλογο (was: Re: Paraithsh apo to D.S.)

Panayotis Katsaloulis terataki at gmail.com
Tue Jun 21 16:09:33 EEST 2005

On 6/21/05, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:

> Gi' ayto kai tha htan kalo na yparxei mia kleisth lista twn melwn poy na
> bgw kai na pw: "3erete paides, mas irthe ena aithma gia hosting toy
> yyy.zzz apo kapoion poy thymatai to syllogo mono otan exei anagkes
> hosting kai kata t' alla ton thabei 'h sthn kalyterh periptwsh ton
> agnoei. Na toy dwsoyme hosting 'h ta @@ mas?"

Den mporw na katalabw giati na exoyme na krypsoyme tipote!
Giati na exoyme "kleistes" listes.

Apo ton orismo twn listwn, o,tidhpote exoyme na poyme poy na exei
sxesh me to syllogo paei sto hellug at hellug kai o,tidhpote allo (meta3y
twn opoiwn kai ton pono mas) paei sthn LGU. Yparxei erwthsh gia
hosting? As paei ekei. Yparxei 9ema deontologias; As paei ekei. DEN
eimaste apolytarxikos syllogos alla dhmokratikos pisteyw.

Giati na krybomaste epipleon kai pisw apo to daktylo mas... arnoymai
na diapistwsw th xrhsimothta. An 9elw p.x. na pw pws "O k. Mpolis moy
zhthse shmera na kanoyme host mia list me 9ema i18n kai egw to 9ewrw
megalh malakia kai diafwnw na ftiaxtei mia tetoia lista", tote

1) einai hdh pi9anon o k. Mpolis na einai hdh mellos toy syllogoy,
opote pleon den einai kryfo

2) akoma ki an den einai (opote den gnwrizei thn apanthsh) poio einai
to problhma na bgei kaneis dhmosia kai na pei th gnwmh toy eygenika
kai me epixeirhmata; An ta krybeis aposiwpeis kai thn empa9eia

3) Sto katw katw, an 9eleis na peis kati proswpiko, steile kai proswpiko mail.

panayotis at panayotis.com