Re: ðåñß óõììåôï÷Þò óôï óýëëïãï

Panayotis Katsaloulis terataki at gmail.com
Tue Jun 21 15:59:39 EEST 2005

On 6/21/05, Petros Velonis <velonis at freemail.gr> wrote:
> O/H Spiros Bolis έγραψε:

> Ektos tou oti sumfono gia mia kleisth lista, nomizo oti mazi me authn
> prepei na ksana grapsoume kai thn politikh tou sullogou  px mono sta
> melh 8a prosferoume hosting.

Diafwnw ka9eta.
O skopos toy syllogoy einai h diadosh toy linux kai oxi na parexoyme
hosting stoys "oikeioys" mas. An yparxei ena project poy mas zhthsei
na to kanoyme host, e3yphretei th diadosh toy Linux kai kanenas apo
aytoys den einai melos toy syllogoy 9a exei PROTERAIOTHTA se sxesh me
ena allo project poy ola ta melh toy einai kai melh toy hellug alla
den prow9oyn idiaitera kai th diadosh toy linux.

panayotis at panayotis.com