περί συμμετοχής στο σύλλογο (was: Re: Paraithsh apo to D.S.)

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Jun 21 14:09:39 EEST 2005

On Tuesday 21 June 2005 13:38, Spiros Bolis wrote:
> "sta plaisia toy syllogoy" xm...
> gia na ta paroyme ena-ena me th seira

> LGU: rwtaw diaforo kosmo apo "emas" (toys toy syllogoy) - epithdes
> den anaferw ti kai p'ws gia na mhn apoprosanatolistei h syzhthsh. H
> monimh ataka einai "H LGU proyphrxe toy syllogoy kai filo3eneitai apo
> to syllogo, den einai toy syllogoy kai exei listman".

Ναι. Και ακόμα μάλλον δεν έχεις καταλάβει το νόημα μιας τέτοιας
απάντησης. Ας το ξεκαθαρίσουμε.

1) Αν παραδεχόμασταν ότι η LGU είναι του συλλόγου, θα μπαίναμε στον
πειρασμό να εφαρμόσουμε λογοκρισία πάνω της εδώ και ΠΟΛΥΥΥΥ καιρό.
Είναι κάτι που θέλω να το αποφύγω όχι γιατί βαριέμαι να το κάνω, αλλά
γιατί θα προτιμούσα μια λίστα συζητήσεων ελεύθερη έστω και στη μαλακία
του καθενός. Είναι πολύ πιο "όμορφο" να έχεις τον κόσμο να εκφράζεται
ελεύθερα (μέχρι ενός σημείου προφανώς, netiquette), παρά να έχεις μια
μόνιμη και αυξανόμενη γκρίνια από κάποιους ότι ο σύλλογος από τη μία
υπερασπίζεται το ελεύθερο λογισμικό, αλλά από την άλλη δεν
υπερασπίζεται την ελευθερία του λόγου.

Αν από την άλλη "κουκουλώσεις" τη μαλακία του καθενός με moderation, δε
σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι ξαφνικά η LGU έγινε παράδεισος και πως
τώρα ζούμε σε έναν καλύτερο κόσμο. Ας είναι η LGU καθρέπτης των ενεργών
subscribers, πειράζει ? Αν ήταν τόσο άδικο για αυτούς τους μόνιμα
"άλλους 500 subscribers που δεν μπορούν να ανεχτούν να λαμβάνουν στο
mbox τους αυτές τις αηδίες", ε ας βγούνε να κάνουνε και κανένα post
καμιά φορά. Αν όλοι στέλνανε τα σωστά posts, τότε οι 1-2 που
χρειάζονται το moderation κυριολεκτικά θα χανόντουσαν στο πλήθος των
"καλών" posts.

2) Νιώθω ότι όσο πιο πολύ ασχολούμαστε με την LGU ως σύλλογος ή ως ΔΣ
τόσο περισσότερο χάνουμε χρόνο από άλλα πιο σημαντικά θέματα. Είναι
τόσο σημαντικό να απασχολείται το ΔΣ του συλλόγου με το αν έγιναν 2 ή
10 flames το περασμένο ΣαββατοΚύριακο ? Εκεί είναι το πρόβλημά μας ?

3) Αν όλα αυτά είναι πρόβλημα για το σύλλογο και την προώθηση του Linux
και επειδή ο "και έχει listman" είναι προφανώς μέλος του συλλόγου, ε,
ας την κάνουμε και επίσημα κομμάτι του συλλόγου να τελειώνουμε με αυτό
το θέμα. Εξάλλου έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχουν άλλοι "ιδιοκτήτες" να
ζητήσουν το "χέρι" της πλην του Συλλόγου :-P

> i18ngr: apo to

Εδώ κι εδώ:

> "planhths":

με βρίσκεις σύμφωνο.

> Stamataw edw epithdes. Otan egine h syzhthsh gia th dhmioyrgia mias
> listas kleisths mono gia ta melh toy syllogoy (oxi dhmosia) ekoysa
> mia poly swsth ataka thn opoia kai krataw: "Ta en oikw mh en dhmw".
> Eipame ethelontes - ayto de shmainei pws prepei na katsoyme na mas
> phdh3oyn kiolas!

Εγώ λέω ας δούμε πόσο ικανοί να μας πηδήξουν είναι. Έχουμε να χάσουμε
τίποτα ?
Αν θάψουμε μεταξύ μας 5-10 "πρόσωπα" (ή καταστάσεις) σε μια κλειστή
λίστα θα λύσουμε το πρόβλημά μας ? Αν ναι, να φτιαχτεί επι τόπου.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)