περί συμμετοχής στο σύλλογο (was: Re: Paraithsh apo to D.S.)

Κώστας Μπουκουβάλας quantis at hellug.gr
Tue Jun 21 10:28:20 EEST 2005

> Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι ενδιαφέρονται για το linux και το
> ελεύθερο λογισμικό μόνο όσοι ασχολούνται με το ΔΣ του hellug. Για
> όνομα!!!  Απλά πιστευω ότι ανεξάρτητα με το τι μεμονωμένα κάνει ο
> καθένας μας δεν  υπάρχει ουσιαστική στήριξη ενός συλλογικου οργάνου
> που να ασχολείτε με το  linux ή ευρύτερα με το ΕΛΛΑΚ. Εμείς πιστεύω
> εκεί θα πρέπει να  επικεντρωθούμε.

Δηλαδή εννοείς να αλλάξει η σύσταση του συλλόγου από Ένωση Χρηστών και
Φίλων Λίνουξ Ελλάδας σε Ένωση Χρηστών και Φίλων ΕΛ/ΛΑΚ Ελλάδας;

> Στο τι υπάρχει ανάγκη να υπάρχει συλλογικό και τι μορφή  και στόχους
> θα έχει. Γιατί δυστυχώς οι υπάρχοντες στόχοι του συλλόγου  απ'ότι
> φαίνεται (από την συμμετοχή) δεν αφορούν και πολλούς (αν και θα  έπρεπε).

Αφορούν, αλλά τι να σου κάνει όταν τα περισσότερα μέλη είναι εργαζόμενοι
administrators ή εργαζόμενοι φοιτητές και τρέχουν όλη τη μέρα; ΜΑΚΑΡΙ να
ήξερα τι τρελάδικο είναι το Τμήμα Χημείας Θεσσαλονίκης από την αρχή. Θα
δήλωνα ασυζητιτί Αθήνα, ώστε να μπορούσα να παρευρίσκομαι στις
εκδηλώσεις-συναντήσεις. Ούτε μπορώ να πάρω μετεγγραφή μετά από το σάλο
που δημιουργήθηκε.

> Κατά συνέποια πιστεύω ότι πρέπει να ξεκινήσει ένας ουσιαστικός
> διάλογος ώς προς τις ανάγκες που έχει η κοινότητα και το κυριότερο με
> ποιούς τροπους θα μπορέσει αυτή η κοινότητα να είναι αποδοτική μέσα
> από τα  συλλογικά της όργανα.

Η κοινότητα έχει ανάγκη από νομιμοποίηση (συγχωρήστε με, αν έγινε, δε το
γνωρίζω) + έδρα στην Αθήνα και παράρτημα στη Θεσσαλονίκη + οργάνωση
συναντήσεων στις έδρες. Όλα αυτά για να γίνουν χρειάζονται χρήματα.
ΜΑΚΑΡΙ να μην ήμουν φοιτητής και να έτρεχα όλη τη μέρα για το σύλλογο.
Είμαι 21 χρονών και κάθε μέρα κατεβάζω ιδέες το τι θα μπορούσα να κάνω
ΑΝ ήμουν Αθήνα και είχα φαί, νερό και μεταφορικό μέσο AN, AN. Btw.
Helmug = Παράδειγμα προς μίμηση.