Paraithsh apo to D.S.

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Mon Jun 20 14:10:39 EEST 2005

On Mon, 20 Jun 2005 00:19:15 +0300, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr>
wrote:

> Gia diaforoys logoys poy de thelw na anaferw se dhmosia lista
> paraitoymai apo to D.S. toy syllogoy.
>
> Kalh synexeia stoys ypoloipoys,
>
> Spiros D. Bolis

Καταρχήν να εκφράσω την λύπη μου για αυτήν την εξέλιξη. Είναι πράγματι
στενάχωρο να βλέπεις να παραιτείται ένα από τα πιο ενεργά μέλη του
συλλόγου και μάλιστα ο πρώτος σε ψήφους. Είμαι σίγουρος ότι για να πάρει ο
Σπύρος αυτήν την απόφαση είχε αρκετά σοβαρούς λόγους. Με βάση αυτό θα
πρέπει επιτέλους να δούμε σοβαρά το θέμα σύλλογος και να υπάρξει συμμετοχή
από όλους μας στον βαθμό που θέλουμε να γίνουν κάποια πράγματα.
Επειδή είμαι ο πρώτος επιλαχών και κατά συνέποια θα μου ζητηθεί να
αντικαταστήσω τον Σπύρο στο ΔΣ δηλώνω εκ των προτέρων ότι δεν θα αποδεχθώ
την πρόταση που θα μου γίνει. Όχι γιατι δεν υπάρχει διάθεση για να
βοηθηθεί ο σύλλογος αλλά γιατί τελικά η παρουσία μου στο ΔΣ δεν θα λύσει
κάποιο πρόβλημα.
Ας ανοίξει επιτέλους ένας σοβαρός διάλογος.
--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org