Synanthsh sto ergasthrio Pempth 'h Paraskeyh apogeyma

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun Jun 19 07:45:27 EEST 2005

On Sat, 18 Jun 2005, jismy wrote:

> nomizw oti oloi mantepsame poios to xehase pali..
> sorry paidia alla eixa treximo olh mera kai meta xehasthka :<
>
> gamwto! ka8e fora ta myala panw apo to kefali
twra na soy pw pws prolabaineis akoma na ertheis.... tha gelaei kai to
pardalo katsiki me thn katantia mas..

Ontws brethikame thn Paraskeyh (exw kai fwtografies na to apodei3w) alla
doyleia den egine (akoma). Mia htan xalasmenh mia RJ45 F-F moyfa, mia
den doyleye o dhcp client apo ena rhmadi WRT (to exw dipla moy twra kai
to paleyw). Organwsh soy leei meta. Eytyxws poy efyge h xontrodoyleia
(tryphmata, kalwdia, keraies).

Telospantwn, doyleia yparxei akoma na ginei gia polla pragmata opote
paraponemenh de tha meineis. Tha mata3anapame shmera bas kai to sthsoyme
to timhmeno telika an endiaferesai