TODO gia tis patentes - ypografes mikromesaiwn epixeirhsewn

Alexander Boukouris lists at boukouris.gr
Fri Jun 10 18:10:00 EEST 2005

Καλησπέρα,

Μία ατομική επιχείρηση είναι ΣΑΦΩΣ μία μικρομεσαία επιχείρηση.
Το θέμα είναι να μην κάνουμε διπλοεγγραφές ώστε να μη πιαστούν από κάτι
τέτοιο.
Για παράδειγμα, εγώ έχω μία ατομική επιχείρηση σαν "Αλέξανδρος Μπούκουρης"
και μία ΕΠΕ.
Έκανα εγγραφή σαν ΕΠΕ και όχι ατομικά, γιατί σαν ΕΠΕ έχει μεγαλύτερη ισχύ.
Αν ήθελα όμως θα μπορούσα να κάνω ΚΑΙ σαν ατομική, αλλά το απέφευγα για να
μην θεωρηθεί διπλό-εγγραφή.

Σαφώς όμως οι ατομικές επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις και αυτές είναι που
στηρίζουν την Ελληνική οικονομία (και τη παγκόσμια θα έλεγα).

Φιλικά,

Αλέξανδρος