Óýíäåóç dialup -> ÍÝïò ×ñÞóôçò

stevag evangelous at gmail.com
Wed Jun 1 18:28:37 EEST 2005

Χρησιμοποιώ Suse Linux 9.2 με πυρήνα 2.6.8 . Ο φορητός μου ΗΥ IBM laptop
(Thinkpad R50) διαθέτει Intel PCI winmodem. Το Suse έχει εγκαταστήσει
αυτόματα τον
Smart Modem Linux driver για το μόντεμ αυτό, και ο οποίος driver φορτώνεται
στο boot time. Έχω χρησιμοποιήσει το
Yast για να ρυθμίσω την dialup σύνδεση και έχω δώσει τα σωστά στοίχεία για
τον ISP.

Πριν να συνδεθώ τρέχω τις εντολές (σύμφωνα με ένα manual που βρήκα στο
Internet):
smpppd
modprobe slamr
slmodemd  (κάποιο deamon για την ενεργοποίηση του modem, το οποίο
αναγνωρίζεται ως /dev/ttySL0, μετά τρέχω την
εντολή  " ln -s '/dev/modem' to '/dev/ttySL0' "

και μετά τρέχω το KInternet (σημειωτέον ότι σε φυσικό επίπεδο καλωδίου και
τηλεφώνου σίγουρα
όλα λειτουργούν καλά). Μετά βλέπω την εξέλιξη της σύνδεσης από τα KInternet
logs . Δείχνει ότι ξεκινά να καλεί τον αριθμό του  ISP,
αλλά δεν ακούω κανένα ήχο από το μόντεμ, παρόλο που έχω εγκαταστήσει
επιτυχώς τον driver για ήχο και έχω ενεργοποιήσει από το Kinternet την
σχετική επιλογή. Επίσης σημειωτέον ότι έχω απενεργοποιήσει την επιλογή "Wait
for dial tone".  Μετά την κλήση του ISP, η σύνδεση μετά από κάποια
δευτερέλεπτα διακόπτεεται και το log μου εμφανίζει το μήνυμα "Error (8): the
dialup connection script failed". Δεν χρησιμοποιώ κάποιο εξειδικευμένο
script για την σύνδεση.

Καμιά ιδέα-συμβουλή για το πώς μπορώ να αντιμετωπίσω το πρόβλημα και να
συνδεθώ με dialup στο Internet;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.