Υπηρεσία αποδελτίωσης

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun May 15 22:40:50 EEST 2005

Καλησπέρα,

Όπως ίσως ξέρετε, ο σύλλογος έχει συνδρομή σε μια υπηρεσία αποδελτίωσης
τύπου. Κάθε φορά που δημοσιεύεται σε εφημερίδες ή περιοδικά κάποια
είδηση που αναφέρεται στο Linux, το ελεύθερο λογισμικό ή τις πατέντες
λογισμικού μας έρχεται μέσω e-mail σκαναρισμένο το αντίστοιχο απόκομμα.

Παλιότερα την αποδελτίωση την παρακολουθούσε ο Γιάννης Στοΐλης, και όταν
λόγω φόρτου εργασίας δεν μπορούσε πλέον, την ανέλαβα εγώ. Δυστυχώς δεν
είμαι και τόσο επιμελής... Εδώ και πολλούς μήνες δεν έχω στείλει
αναφορά. Τα κοιτάζω βέβαια στα γρήγορα τα αποκόμματα, αλλά δε γράφω κάτι
(και βέβαια επειδή είναι εικόνες δεν μπορεί να κάνει κανείς να
αντιγράψει το κείμενο, πρέπει να γράψει κάτι με το χέρι).

Αναφορά τώρα στέλνω μόνο για θέματα σχετικά με τις πατέντες λογισμικού
προς τη λίστα epatents. Αν θέλετε πείτε μου τι να κάνω για τα υπόλοιπα
αποκόμματα. Θέλει να βοηθήσει κανείς; Αν ναι, μπορεί να λαμβάνει κι
αυτός τα αποκόμματα.

Επίσης, αν θέλετε ρίξτε μια ματιά στα παλιότερα μηνύματα, και πείτε ποια
θέματα πιστεύετε ότι είναι πιο σημαντικό να αναφέρονται στην αναφορά -
τα περισσότερα άρθρα νομίζω δεν έχουν και τόση σημασία... Μερικά όμως
είναι σημαντικά, και σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να απαντήσουμε (όταν
γράφεται κάτι ανακριβές ή παραπλανητικό).

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr