E9 katw apo wine

Konstantinos Topoglidis ktop at hellug.gr
Sun May 15 21:46:58 EEST 2005

On Sun, May 15, 2005 at 05:35:36PM +0300, Yannis wrote:

> Den me apasxolei prosopika as to kanoun opos toys aresei alla gia xari
> dialogoy h apanthsh einai aplh giati exoyn megalitero pososto epityxias me
> ligotero kopo.

Prosopika einai parapano kopos na matho Visual Basic.
kai dimosio einai .. ti ligotero kopo? tha kathontai mia ora ligotero?

> Giati poio einai to pososto poy asxolhte me diaforetikes platformes apo
> windows?

den einai dikaiologia auto. Episis mporeis na skefteis kai to security
aspect tou thematos px. Dld epeidi i pleiopsifeia exei windows
ego prepei na pliroso gia na kano to E9 sosta?
Na mou peis edo den paizei to site sosta, pou einai pio eukolo
gia tin efarmogi sizitame?

> Olla ayta einai asxeta me thn apanthsh h opoia exei san stoxo na mporesete
> na to kanete na doylepsei kai oxi na jekinhsw allo ena thread me to poio
> lietoyrgiko ua eprepe na xrhshmopoihtai kai giati.

nai ok simfono kai exeis dikio. Alla me tin eukaria ...

> Ta sxolia soy deixnoyn oti eno epilegeis na eisai gnosths kai akoloytheis
> ton dromo soy arnhse na dexteis tis synepies aytwn twn epilogwn soy.

katalavaino kai tis sinepeies ... apla den dexomai to kratos mou
na min know-how. Kai eno exei aristous epistimones se polla
panepistimia ktl ktl
Ego den eipa na valei linux pantou. Ksero pos den einai efikto.
Ego eipa na skeftei kai tous mi M$ikous gia mia fora.

> Den eimai edw oyte na kathisixasw oyte na epikrhnw tis epiloges soy apla
> prosapthw na bohuhsv otan kai opoy mporw ta ypoloipa ua prepei na
> syzhththoyn eitai se allh lista eite meso email.
>
> Fysika olla ta parapanw einai apoceis moy kai o kathenas mporei na apanthsh
> epifylasomai na mhn apanthsw ean dw oti to thread ejelhsetai se flame war.
>
> Filika
> Yannis.

katalavaino Yanni, tha to stamatiso kai ego an ginei flame (pio poli dld)
Pantos to zitima den einai ti exei o perissoteros kosmos.
Giati an px to site tou den paizei me firefox sosta, exoune provlima
giati polis kosmos exei firefox pleon (isos oxi o perissoteros, alla para polis)
Sin tis allis, to kratos dexnei "kalo" prosopo otan skeftetai olous
tous polites tou.
kai teleutaia, arnoume na dexto pos to kratos den exei anthropous
pou na kseroun. To na grafei software kai i koutsi Maria, den einai lisi.

Filika :)

--
Konstantinos Topoglidis
(Trying only ... to learn!)