sxetika me to www.gsis.gr

Panayotis Katsaloulis terataki at gmail.com
Fri May 13 15:35:00 EEST 2005

Καλημέρα σας

Μετά λύπης μου διαπίστωσα πως ο δικτιακός τόπος σας δεν είναι
προσβάσιμος παρά μόνο χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Internet Explorer.
Είμαι κάτοχος Linux, στην οποία πλατφόρμα όπως πολύ καλά γνωρίζετε δεν
υπάρχει μία αντίστοιχη εφαρμογή.

Με αυτόν τον τρόπο με αποκλείετε από τις υπηρεσίες των ιστοσελίδων σας
και αδυνατώ να ευεργετηθώ, όπως κάθε άλλος πολίτης, από ό,τι
προσφέρετε. Αρνούμαι να νιώσω σαν πολίτης δεύτερης κατηγορίας όπου,
επειδή χρησιμοποιώ ελεύθερο λογισμικό, με αποκλείετε.

Από την άλλη ως φορολογούμενος πολίτης απορώ ποια η σκοπιμότητα
υποστήριξης αποκλειστικά και μόνο των προϊόντων μιας εταιρείας και
αρνήστε να μου δώσετε δικαίωμα πρόσβασης με εργαλεία ελεύθερου
λογισμικού. Έχω μείνει με την εντύπωση πως τόσο η Ελλάδα αλλά και
ειδικότερα η Ευρωπαϊκή ένωση στηρίζουν την ελευθερία της έκφρασης και
πολεμούν τα οικονομικά μονοπώλεια. Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί οι
σελίδες σας να παίζουν σωστά μόνο από ΙΕ και όχι από ελεύθερα
προγράμματα όπως ο Mozilla/Firefox ή ο Konqueror.

Για τους λόγους αυτούς σας παρακαλώ να λάβετε υπόψην το αίτημά μου
ώστε να έχω και εγώ (όπως και πάρα πολλοί ακόμα συμπολίτες μου)
δυνατότητα πρόσβασης στις σελίδες σας, το οποίο πιστεύω πως είναι και
αναφαίρετο δικαίωμά μου άλλωστε. Δεν μπορώ να πιστέψω πως σε μια χώρα
Δημοκρατίας, όπως η Ελλάδα, χωρίζονται οι πολίτες του σε πρώτης και
δεύτερης κατογορίας, πως αρνείστε την ελεύθερη πρόσβαση στην
πληροφορία ή πως είσαστε θετικώς προκατειλλημένοι υπέρ κάποιας
συγκεκριμένης πολυεθνικής εταιρείας.

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω το πρόβλημα να λυθεί γρήγορα.

Παναγιώτης Κατσαλούλης
MSc., τ. Αντιπρόεδρος Ένωσης Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδας

panayotis at panayotis.com