Ανακοίνωση διάθεσης της διανομής Ubuntu Linux 5.04

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Apr 13 20:36:40 EEST 2005

On 2005-04-13 20:11, Konstantinos Togias <ktogias at gmail.com> wrote:
> Μόλις εγκατέστησα το Ubuntu Linux 5.04 στο desktop  μου στο σπίτι. Οι
> εντυπώσεις μου είναι περισσότερο από άριστες! Είναι μακράν η πιο
> ολοκληρωμένη και καλύτρα εξελλινησμένη διανομή για desktop που έχω
> δοκιμάσει τον τελευταίο καιρό.

Το 'στησα κι εγώ χτες, αλλά κάτι δεν έκανα καλά μάλλον, γιατί δεν έχω
Ελληνικά μενού & ρυθμίσεις στο Firefox.  Που είναι λίγο ενοχλητικό,
γιατί αν είχε κι αυτό ΣΙΓΟΥΡΑ θα έβαζα κόσμο να παίξει μ' αυτό για να
μου πει αν είναι πιο εύκολο ή πιο τσαχπινοζουμπουρλούδικο από τα Windows.

Είναι εντυπωσιακά εύκολο στην εγκατάσταση και μου έκανε ΠΟΛΥ καλή
εντύπωση το γεγονός ότι μπορεί να παίξει έτσι απλά, χωρίς πολλά πολλά,
σε λίγα λεπτά (15-20 λεπτά μου πήρε εμένα να δω Gnome 2.10 με ελληνικά
από την στιγμή που έβαλα το CD-ROM στο drive).

Όμορφο, όμορφο :-)