Re: Διαβούλευση για λογισμικό των ΤΕΕ

J.Stellas istel at tee.gr
Sat Apr 9 03:53:43 EEST 2005

Για το (ευαίσθητο) αυτο θέμα θα ήθελα να συμπληρώσω (κατ΄αρχήν) τα εξής:

> Εντάξει λοιπόν ας γίνει έτσι.
> Αν υπάρχει κάποιος άλλος που να ενδιαφέρεται ας το δηλώσει για να
> ξεκινήσουμε έναν κύκλο ανταλλάγής απόψεων και να υπάρχει μια πιο τακτική
> επικοινωνία.....

Δηλώνω στον συντονιστή Παναγιώτη συμμετοχή στην ομάδα αυτή. Αλλά επειδή νομίζω ότι το θέμα περιέχει αρκετή συνθετότητα, που νομίζω δεν φαίνεται, κατ΄αρχήν θα πρότεινα :
1. Σε 10 μέρες ο Παναγιώτης να στείλει ενα mail με τα ονόματα όσων μεχρι τότε ενδιαφέρονται (εγώ θα έλεγα και με αναφορά της ασχολίας τους).
2. Να κανονιστεί μιά συνάντηση των ενδιαφερομένων ( πιθανόν 7-8/5/05) για να καθοριστούν οι στόχοι, οι πρακτικές και το παραδοτέο της ομάδας.
3. Να μην ζητηθεί άμεσα η δημιουργία λίστας (π.χ η tee-sw) αλλά αυτό να αποφασιστεί αργότερα (λόγω μεγάλης συμμετοχής!)

> Ωραία. Μια καλή ιδέα για όσους ενδιαφέρονται θα ήταν να επισκεφτούν τις
> Διευθήνσεις Β'Βάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής τους και (αφού έχουν
> διαβάσει την πρόσκληση ενδιαφέροντος βέβαια :) ) να ενημερώσουν τους
> υπευθήνους ώστε να ξεκινήσει με την βοήθειά τους μια συλλογή απόψεων από
> τους καθηγητές των ΤΕΕ. Ίσως και ένα ερωτηματολόγιο να βοήθούσε αρκετά.

Sorry, ... θα διαφωνίσω εδω (δεν αναλύω για συντομία). Από μια σύντομη ματιά θα έλεγα ότι το θέμα (Εργο) ξεκινά από την ΕΥΕΠ/ΚΠΣ που ενδιαφέρεται για προτάσεις από φορείς.Εκτιμώ λοιπόν (σελ.2 της Ερευνας Αγοράς.pdf ), ότι όταν και άν κάποτε κάποια πρόταση υλοποιηθεί θα εκπαιδεύσει και τους καθηγητές των ΤΕΕ (στο ...λυκειοποιημένο !! πλέον "ΤΕΕ", όπως έχει ήδη  επισήμως εξαγγελθεί... http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=615115&lngDtrID=244).

Jacob
Teacher of  TEE