Επιστολή προς ευρωβουλευτές και βουλευτές

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Mar 18 18:02:22 EET 2005

Loukas Stamellos wrote:
> Στις Παρ 18 Μαρ 2005 13:13, ο/η Dimitris Glezos έγραψε:

> Θα το στείλουμε ατομικά ο καθένας σε email και ως επιχείρηση σε fax.
> Λες να μη έχει απήχηση ως email;

Εξαρτάται απ' τον ευρωβουλευτή. Γενικά οι βοηθοί των ευρωβουλευτών
διαβάζουν όλο το email. Οπότε νομίζω ότι email είναι καλύτερο, γιατί
θέλουμε να είμαστε ευγενικοί και όχι να τους τελειώσουμε το χαρτί ή να
τους σηκώνουμε από τη θέση τους ή να το κρατάμε κατειλημμένο. Η
καλύτερη λύση είναι νομίζω το απλό ταχυδρομείο. Αλλά θα έλεγα όχι φαξ.