Συνέδριο ΠΑΣΟΚ

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Tue Mar 1 21:34:24 EET 2005

> Den katalabainw giati den mporoume na arnh8oume?

Giati den mas symferei, pou 6a ksanavre6ei tetoia eykairia?

O Costas kai o
> Apostolakis eipan ligo poly oti giati me xalaei afou kai mazemenoi
> politikoi 8a einai kai opoy mas kaloun na phgenoume. Prwton, den einai
> kapoio synedrio politikwn

Oi politikoi otan kanoun synedria ta kanoun sto onoma enos kommatos.

> h' kapoia tyxaia mazw3h,

Pali kala giati yparxei kai mia periptwsh na mas paroun sta sovara.

einai to synedrio tou
> PASOK, pio xrwmatisto den ginete.

OK, alla o syllogos gia Linux 6a paei na milhsei.

Kai deyteron, giati o hellug prepei na
> periferete se ka8enane poy ton fwnazei xwris na filtrarei ligo tis
> prosklhseis poy dexete

E, kala, den nomizw pws exoume kai toses polles prosklhseis gia omilies
wste na dialegoume. Eksallou an 6es na milhseis me politikous oloi exoun
ena xrwma.

kai na apofasizei poies exoun ousia kai poies
> einai gia thn mostra kai to "in" toy 8ematos?

Den nomizw pws 6a perimenan ton Hellug gia na kanoun 6oryvo. 300 atoma
eimaste oloi ki oloi, o syllogos twn symvasiouxwn ka6aristriwn ths
dhmosias ekpaideyshs exei 6.000 melh.

> To epixeirhma sou oti 8eloume na anoi3oume kai kanalia epikoinwnias kai
> me alla kommata  den  apokliei  to gegonos oti xrwmatizomaste.

Me ayth th logikh omws pws akrivws ypoti6etai pws prow6eis tis aposeis
sou se politikous? Isa isa pou ta synedria einai anoixtoi xwroi, apo to
na se kapelwsei enas vouleyths kalytera na pas ekei.

Kai ayto
> dioti thn sygkekrhmenh stgmh briskomaste sto synedrio toy PASOK me
> shmaiakia toy pasok, me konkardes toy pasok kai me syn8hmata tou pasok.

An mas zhthsoun ola ayta mporoume na ta arnh6oume evgenika.

> Ean esy meta apo ena mhna pas sthn ND den payei to gegonos oti poly se
> eidan sto PASOK kai se exoun ws tetoio.

An isxye ayto tote epeidh o Valianatos yphrkse symvoulos tou Papandreou,
den gnwrizw an einai akoma, tote oloi oi syllogoi twn omofylofylwn 6a
eprepe na xarakthrizontai pasokoi.

> Egw eimai apo toys prwtous pou lene  oti oi stoxoi mas einai politikoi,
> alla eimaste ane3arthtoi apo kommata.

Swsto kai apolytws sevasto.

Mhlame me politikous me tous
> dikous mas orous kai se "oudetero" edafos.

6ewreis esy pws o Hellug einai se 6esh na 6esei orous ston tropo pou
milaei me ton ka6ena?

Mhlame me politikous logw ths
> ekastote 8eshs poy exoun (px eurobouleytes) kai oxi dioti einai PASOK,
> ND h' KKE.

To provlhma pantws einai pws genika den milame me politikous kai toso syxna.

Mhlame me politikous gia na perasoume is idees mas kai na
> prow8hsoume toys stoxous mas kai oxi gia na "diaskedasoume" ta melh enos
> kommatos.

Kala den nomizw pws osoi 6a pane ekei 6a xorepsoun to xoro ths koilias.
Eksallou otan milas se kapoion den ypografeis symvolaio gia to pws 6a
eklavei ayta pou tou les.

> Gia mena to 8ema 8a exei lh3ei ean mou apanthseis eilhkrina sto e3hs:
> Nomizeis oti mas kaloun dioti endiaferontai gia thn eley8eria
> logou/logismikoy?

Mporei na mas kaloun giati twra me tis poswstwseis twn gynaikwn den
exoun kai pollous antres. Ti shmasia exei re sy, den pame na lysoume ta
yparksiaka mas provlhmata ekei pera, mia parousiash 6a kanoume ws syllogos.

> Egw nomizw oti mas kaloun dioti 8eloun na deixnoun kosmo,

Nai kai eimaste kai polloi pana6ema mas.

dioti einai
> "in" na exeis "ane3arthtes"* organwseis poy apartizontai apo neoys sto
> bameno synedrio sou

Kai vevaia einai alla mhpws nomizeis pws o Hellug einai o monos syllogos
me aytes tis prodiagrafes?

> , dioti einai "in" kai "alternative" to linux,

Gia tous dhmosiografous, gia to kratos mallon agnwsth ennoia einai.

dioti
> o Giwrgakhs to paizei eksyxronisths poy diabazei mail kai apanta mexri
> arga to brady me to laptop toy (des to epsilon ths K.E.) kai dioti mas
> 8eloun gia maskot. Tzertzelos na ginete bre aderfe na mas deixnoun kai
> oi kameres.

OK, alla to o,ti pame den shmainei pws 6a tous piasoume kai gkomenes.

> *to bazw se eisagwghka dioti ean pame den 8a eimaste pleon.

Poly sovara ta pairneis ta pragmata re sy aderfe. Syllogoi pane ki
erxontai se synedria kai lene apopseis.