Συνέδριο ΠΑΣΟΚ

Nick Apostolakis nickapos at noc.uoa.gr
Tue Mar 1 17:46:52 EET 2005

lefteris sidirourgos wrote:
| Den katalabainw giati den mporoume na arnh8oume? O Costas kai o
| Apostolakis eipan ligo poly oti giati me xalaei afou kai mazemenoi
| politikoi 8a einai kai opoy mas kaloun na phgenoume. Prwton, den einai
| kapoio synedrio politikwn h' kapoia tyxaia mazw3h, einai to synedrio tou
| PASOK, pio xrwmatisto den ginete. Kai deyteron, giati o hellug prepei na
| periferete se ka8enane poy ton fwnazei xwris na filtrarei ligo tis
| prosklhseis poy dexete kai na apofasizei poies exoun ousia kai poies
| einai gia thn mostra kai to "in" toy 8ematos?

> [...]

egw pali opws to vlepw de pame ws synedroi alla ws enaksartitos foreas
gia na enimerwsoume ena komatiko swma. to oti einai to pasok einai
adiaforo. tha borouse na einai opoiodipote koma.

episis synithws se auta ta synedria vriskontai kai stelexi allwn
komatwn, opote i parousia sou ws aneksartitis mi kyvernitikis omadas se
ena tetoio synedrio de se xrwmatizei automata

- --

~                   Nick Apostolakis
~  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr nickapos at noc.uoa.gr
~       Web Site: http://nickapos.oncrete.gr