[Fwd: Kanonismos leitourgias omadwn ergasias HELLUG]

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Mar 1 12:32:04 EET 2005

On Tue, 1 Mar 2005, Alexios Zavras wrote:

>     Me mperdepse to mail toy Spyroy poy leei gia sysadms.
>     Ennow, to "omada ergasias gia th diaxeirish twn mhxanhmatwn
>     toy Syllogoy", poy einai ena on-going task, kai prepei na
>     synexizetai sto dihnekes, egw to blepw lathos.
o Spiros ennooyse "ongoing", alla prepei me kapoio tropo na exoyme
synexeia se periptwseis paraithsewn-diadoxwn twn sysadms (twra poy to
skeftomai, esena de se exw xwsei poythena ;-) )

An einai na mh legetai "omada ergasias", alla na legetai "diarkhs
diaxeiristikh epitroph toy hellug", de me peirazei, arkei na kanei th
doyleia ths. Ara, proteine ena onoma gia to skopo ayto.

>     gia to thema toy sysadminning sthn Ellada, paw paso.
mias kai eisai arxi-organwths sysadm se kapoio diethnes synderio, moy
edwses mia kalh idea - ore3h na exoyme na to kanoyme (se eytheto xrono
ta ypoloipa)

>     Gia mikrotera themata me safh xronodiagramma, opws p.x.
>     "omada ergasias gia syggrafh software gia th dieksagwgh
>     twn epomenwn eklogwn hlektronika", fysika tairiazei mia xara.
kai ayto to theloyme!

> * oi protaseis gia dhmioyrgia omadwn, de tha prepei na emfanizontai
>     kai dhmosia ?  Kai na syzhtioyntai se listes (kai webforums, news :-) ?
>     Leipei, dhl. h diadikasia ypobolhs protasewn (yparxei mono
>     h diadikasia egkrishs kai to periexomeno).
hdh zhthsa se prohgoymeno mail moy na anoi3ei thread gia to poies omades
prepei na ftiaxtoyn. Sto arthro 2 leei oti dhmioyrgeitai me apofash D.S.
meta apo protash 1 kai sthri3h apo toylaxiston 3. Profanws ayth h
"zymwsh" tha ginei dhmosia sth lista. Kalo tha htan na to grafame les?

>     Yparxoyn logoi ?  Balte pantoy apla "synedriash" xwris prosdiorismoys...
eyelikto akougetai.

> Oyf, ayta!
> Sorry gia th doyleia poy sas bazw...
Ma ti lete,
a. afenos xara mas na exoyme ena drasthrio melos stis listes mas
b. afeteroy, gi' ayto to steilame sth lista, gia na mas glytwsete apo to
na brisoyme lathakia ('h lathares ;-) )