[Fwd: Kanonismos leitourgias omadwn ergasias HELLUG]

Alexios Zavras zvr+hellug at zvr.gr
Tue Mar 1 10:49:21 EET 2005

Apollon Koutlides wrote [edited]:
> προωθώ και στην ανοικτή λίστα του
> συλλόγου τον προτεινόμενο κανονισμό για τη λειτουργία ομάδων εργασίας
> του HELLUG. Το κείμενο αυτό είναι _προσχέδιο_ και σε καμμία περίπτωση δε
> θεωρείται τελικό. Ο λόγος για τον οποίο δημοσιεύεται σε αυτό τον χρόνο,
> είναι να συζητηθεί, να σχολιαστεί, και να προκύψουν από τη συζήτηση
> προτάσεις για αλλαγές, προσθήκες, διαγραφές.

Sxolia elabes, sxolia tha labeis.

epi toy periexomenoy:

* h onomasia "omada ergasias" (poy synhthws ennoei to "task force"),
    enexei mia arketh sygkekrimenh shmasiologia: ftiaxnetai
    mia omada gia na antimetwpisei (h na melethsei) ena problhma,
    sxedon panta me orismeno xrono kai na katalhksei kapoy.
    Den kserw an milate mono gia tetoies periptwseis -- an nai, ok.

    Me mperdepse to mail toy Spyroy poy leei gia sysadms.
    Ennow, to "omada ergasias gia th diaxeirish twn mhxanhmatwn
    toy Syllogoy", poy einai ena on-going task, kai prepei na
    synexizetai sto dihnekes, egw to blepw lathos.
    Opws de ftiaxneis "omada ergasias" gia th diaxeirish
    toy tameioy -- exeis ena tamia poy to analambanei.
    An o Spyros ennooyse me "sysadms" ena task force
    gia to thema toy sysadminning sthn Ellada, paw paso.

    Gia mikrotera themata me safh xronodiagramma, opws p.x.
    "omada ergasias gia syggrafh software gia th dieksagwgh
    twn epomenwn eklogwn hlektronika", fysika tairiazei mia xara.

* oi protaseis gia dhmioyrgia omadwn, de tha prepei na emfanizontai
    kai dhmosia ?  Kai na syzhtioyntai se listes (kai webforums, news :-) ?
    Leipei, dhl. h diadikasia ypobolhs protasewn (yparxei mono
    h diadikasia egkrishs kai to periexomeno).

* h aksiologhsh toy ergoy twn omadwn einai ligo... floy.
    To DS "elegxei taktika" ki o epikefalhs "einai ypeythynos
    gia na anaferei thn proodo".  De tha'prepe na yparxoyn kati
    san anafores proodoy ana sygkekrimeno xroniko diasthma ?
    Diathesimes se ola ta melh (opws lete kai gia ta oikonomika stoixeia) ?

* an prokypsei kati ektakto, mporei mia omada na zhthsei ektra lefta ?
    Kahke enas diskos, xythhke kafes sto plhktrologio...
    H monh anafora gia oikonomika einai "proypologistika".

* an h omada den kanei to ergo ths, o ypeythynos prepei na gyrisei
    pisw ta lefta poy exei parei ?  An exei agorasei kati, ti ginetai ?
    To thelei o Syllogos h thelei pali lefta (ti na to kanei...) ?

* orismenes leptomereies den exoyn poly nohma.
    px., protaseis apofasizontai "se taktikh h ektakth synedriash
    toy DS", alla enstaseis syzhtoyntai "se taktikh synedriash" mono.
    Yparxoyn logoi ?  Balte pantoy apla "synedriash" xwris prosdiorismoys...

    H, to gegonos oti oi enstaseis erxontai "eggrafws h me e-mail"
    alla oi protaseis tipota ?!?  Proforikes protaseis einai ok ?

[profanws, afoy milame gia prosxedio, de milaw gia formatting.
 Alla ta orthografika/glwssika ta shmeiwnw, mias poy prepei
 na diorthwthoyn prin thn telikh ekdosh.]

1. Antikeimeno...

prwth paragrafos
"anagkaiothta gia thn yparksh domwn sto" -> "anagkaiothta yparkshs domwn, sto"
"fasmatos alla" -> "fasmatos, alla"

deyterh paragrafos
"Sthn syntriptikh" -> "Sth syntriptikh"
anti gia en-dashes prepei na mpoyn em-dashes
h teleytaia frash prepei na allaksei, etsi opws einai twra leei
	oti ta melh perimenoyn oti de tha kataferoyme tipota

trith paragrafos
"se aytes prokeimenoy" -> "se aytes, prokeimenoy"
"toy syllogoy kai telika" -> "toy syllogoy, kai telika"
"G.S. ekelissomenos" -> "G.S., ekelissomenos"
"leitoyrgiko ergaleio gia th leitoyrgia" -> "basiko ergaleio..."

2. Dhmioyrgia

prwth paragrafos
"toy D.S. opoy" -> "toy D.S., opoy"

deyterh paragrafos
"elaxiston" -> "elaxisto"

bullet 1
"h se periodikh xronikh bash" -> "periodikhs xronikhs bashs"

bullet 2
"Aksiologhsh" -> "Katagrafh"

teleytaia paragrafos
thewrw oti to kommati mesa sta [] tha anaptyxthei

3. Domh

prwth paragrafos
"toylaxiston dyo melh:" -> "dyo melh toylaxisto:"
"DS" -> "D.S."

deyterh paragrafos
"DS" -> "D.S."
"DS" -> "D.S."

trith paragrafos
"DS" -> "D.S."
"syllogoy, eggrafws h me e-mail kai" -> "syllogoy eggrafws h me e-mail, kai"

4. Leitoyrgia

deyterh paragrafos
"DS" -> "D.S."

trith paragrafos
"anatithetai" -> "diatithetai"
"DS" -> "D.S."

tetarth paragrafos
"DS" -> "D.S."

pempth paragrafos
"DS" -> "D.S."
"den dhmioyrgoyntai" -> "de dhmioyrgoyntai"
"yperkalypseis" -> "epikalypseis"

5. Paysh

prwth paragrafos

Oyf, ayta!