Re: Óùóôü GPL "marketing"

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun Jan 30 12:55:12 EET 2005

On Sun, 30 Jan 2005, Petros Velonis wrote:

> O/H DJ Art έγραψε:
>
> >On Saturday 29 January 2005 09:27, fs wrote:
> >

> >>Το θέμα το έφερα μπας και φέρει δημιουργική συζήτηση, ας μην
> >>αρχίσουμε τα "να διαβάσει το licence να ξεστραβωθεί". Μιλάω για την
> >>*προώθηση* της GPL και μόνο.
> >>

> >Φαντάζομαι, θα το έχεις διαβάσει και αυτό:
> >http://www.linux.gr/article.php?article=understandingOpenSource
> >

> Δεν ξέρω αν είμαι λίγο πίσω αλλά υπάρχει μόνο ανεπίσημη μετάφραση για
> την GPL. Τί θα λέγατε να αναθέσουμε τη μετάφραση σε κάποιον δικηγόρο;
> Μάλλον μπορεί να βοηθήσει η ΕΕΧΙ.

(An kai biazomai kai prepei prwta na anakoinwthoyn alla pragmata - afoy
omws to efere h koubenta)

Meta3y twn idewn poy epesan sth xtesinh sygkrothsh toy D.S. (tha
enhmerwtheite molis katsoyme kai katharograpsoyme to katebato) einai kai
h dhmioyrgia omadwn ergasias (protaseis gia dhmioyrgia omadwn profanws
dektes, perimenete omws gia thn anakoinwsh toy skeletoy wste na
doylepsoyme panw se ayton0: dyo apo aytes tha exoyn skopo tis
metafraseis kai th synergasia me alloys syllogoys.

Mia kai to efere h koybenta, kyrioi toy D.S., na anakoinwname
toylaxiston th systash epishmws kai apo ayrio ta ypoloipa?