peri web forums

fs admin at www0.org
Sat Jan 29 10:24:06 EET 2005

On Sat, 29 Jan 2005 09:27:17 +0200, Spiros Bolis wrote:

> An yparxoyn skepseis kai idees poy einai AMESA ylopoihsimes, parakalw na
> arxisete na tis "formarete" sto myalo sas wste na xwresoyn se 3-4 grammes.

Δεν είμαι - ακόμα - μέλος του συλλόγου, αλλά πέντε πράγματα για το θέμα
αυτού του thread:

1) Το news service έχει ακόμα πρόβλημα, το message-ID από email->news
αλλάζει και το threading σπάει ή σπάει εν μέρει ανάλογα με τον client. Σε
παλιότερα public μηνύματα με τον djart έχει συζητηθεί αρκετά το θέμα.

2) Εγώ και λίγοι άλλοι χρησιμοποιούμε news, οι περισσότεροι email, δεν
μπορώ να καταλάβω την αποστροφή μερικών από το webservice. Η mailing lists
δεν είναι "the linux way" όπως μόλις διάβασα από κάποιον και ας μη
μακρυγορούμε με παραδείγματα. Όποιος καταλαβαίνει καταλαβαίνει τι γίνεται
στο internet εδώ και χρόνια και τη διαφορά του "linux way" από το "nerd
way".

3) Ένα καλό παράδειγμα webservice <-> mailing list σε linux θέματα είναι
το http://www.ubuntuforums.org Άκουσα το vbulletin δεν είναι free
software. Όντως κακό αυτό. Παρόλα αυτά μ' αρέσει το implementation τους
στο προκείμενο site.

-αυτά από μένα. ελπίζω να ήταν anti-flame friendly.