peri web forums

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Fri Jan 28 14:52:58 EET 2005

O/H Costas Barakitis έγραψε:

> γεγονος ειναι οτι οι νεοι δεν μπορουν ευκολα να γραφτουν στις λιστες ουτε
>
> Pantws lista me forma den einai ka6olou user friendly me ta protypa
> tou web. To email einai poly aplo kai grhgoro. Otan o allos vlepei
> listes skeftetai amesws fakelwma.

Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Ούτως ή άλλως πρέπει να σε έχουν "φακελώσει"
είτε είσαι σε forum είτε σε λίστα.

Αυτό που ξέρω και πρέπει να πω είναι ότι όπως έχω δει σε πάρα πολλά open
source site για τα forums χρησιμοποιούν το vBulletin. Αν και δεν το
έψαξα σχολαστικά είδα ότι το vBulletin απαιτεί άδεια χρήσης, για μόνο
μια άδεια πληρώνεις 160$. Εφόσον είσαι γραμμένος μπορείς να ανοίξεις ένα
thread και οι απαντήσεις μπορούν να σου έρχονται και σε e-mail. Όπως
κατάλαβα τα διάφορα thread ανοίγουν και από τις λίστες e-mail. Δηλαδή το
πρόγραμμα είναι αμφίδρομο. Μετατρέπει τα e-mail της λίστας Χ σε thread
του forum Χ και τα καταχωρεί εκεί. Παράλληλα μετατρέπει τις διάφορες
καταχωρίσεις του forum Χ σε e-mail της λίστας Χ (στέλνοντας σου σε
e-mail και την απάντηση από το ερώτημα που άνοιξες στο forum).

Έχω βρει ότι το Drupal έχει ένα τέτοιο module
(http://drupal.org/project/listhandler) όπως επίσης υπάρχει κάτι
παρόμοιο που συνεργάζεται με την phpBB (http://m2f.sourceforge.net/) .

Δεν θα ξεχάσουμε τις λίστες ούτε και θα κολλήσουμε στα forums. Για να
μείνουν όλοι ικανοποιημένοι η πρόταση συμβιβασμού είναι e-mail <=> forum
. Δεν είμαι ο μόνος που προτιμά τα forums.Για να μην αναφέρω ότι κατά
τις συζητήσεις που έκανα με διάφορα άτομα στις εκλογές μου είπαν ότι
έχουν καιρό να κοιτάξουν τα μηνύματα της λίστας. Άλλοι ενοχλούνται όταν
στην απάντηση που στέλνεις δεν βάζεις το όνομα τους στα CC αφού είναι
γραμμένοι σε πολλές λίστες. Τεσπα

Υπάρχουν 4 εναλλακτικές λύσεις:
1)Να αγοράσουμε το vBulletin
2)Να χρησιμοποιήσουμε το Drupal για το site του συλλόγου (νομίζω ότι
κάτι έχει ξεκινήσει)
3)Να χρησιμοποιήσουμε το phpBB
4)Να βρεθούν δύο άτομα που να ξέρουν ΡΗΡ και να φτιάξουμε κάτι δικό μας.

Τώρα που βγήκε καινούριο ΔΣ και αύριο έχουν συνάντηση καλά είναι να
διαλέξουμε κάτι από τα παραπάνω.

Πέτρος Βελώνης