Ki allh idea ;-)

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Jan 13 14:09:03 EET 2005

On Thu, 13 Jan 2005, Apollon Koutlides wrote:

> Και έχετε και κάποια προτίμηση για την πρόθεση ψήφου τους; :-p
E ma fysika, tzaba kanoyme thn proeklogikh e3strateia?

To anekdoto me ton kaboh (*)poy periplanietai meres sthn erhmo kai
psaxnei gia fa'i' kai nero se mia polh fantasma to exete akoysei
fantazomai..Oxi, giati de tha moy grafate oti moy grafete..

Bainei o typas sthn polh fantasma: psyxh poythena. 3afnika briskei
ena pappoy na katethai se mia polythrona koyntisth (exei shmasia)
kai ton rwtaei:

-Pappoy, eimai periplanwmenos edw kai meres sthn erhmo kai
psaxnw kapoy na plythw, na faw kai na piw kana potaki. Yparxei tipota
edw gyrw?

- Gioka moy, apantaei o pappoys, h polh mas exei erhmwsei edw kai
  xronia, den yparxei oyte saloyn, oyte 3enodoxeio, oyte tipota ALLA to
  brady ginetai ena party se ena spiti edw ligo parakatw poy tha ta exei
  OLA, fa'i', poto kai fysika POLY SE3.

- KATAPLHKTIKA, leei o kabohs, alla den borw na erthw analestos se 3eno
  spiti kai den borw na brw kai magazi me dwra edw konta
opote gyrnaei o pappoys kai toy leei

- Mhn anhsyxeis gioka moy, oi DYO mas tha 'maste!!!!!

(*) cowboy, an protimate.

Ithiko didagma:

Ela Aleko, posoi eipe oti einai oi ypopshfioi?????

POSOI?????? XAXAXAXAXAXAXAXXaxaxaxaxaxa

psaxnoyme THYM^H^H^H^H eee.. ypopshfioys gia elegktikh epitroph. Mh
strimwxneste, oloi tha balete.