IDEA

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Sat Jan 8 11:08:43 EET 2005

Balaskas Euaggelos wrote:
> Έχω μία καταπληκτική ιδέα και την παραθέτω:
>
> Αφού θα έρθουμε ΟΛΟΙ (δεν χωρά καμία αμφιβολία για αυτό) να ψηφίσουμε
> δεν τυπώνουμε καμία μπλούζα και καμιά κούπα για να βγάλουμε και τα έξοδα
> για φέτος ?
>
> Τι λέτε και οι υπόλοιποι?

Εγώ έχω μια πιο καλή ιδέα. Αφού τόσοι computer-freaks εδώ μέσα δεν
κατάφεραν να φτιάξουν μια μέθοδο να ψηφίσουμε ηλεκτρονικά, και θέλετε να
έρθουμε όλοι να ψηφίσουμε, δε μας κάνετε και τα έξοδα μετακίνησης... Ο
συλλογος δεν είναι μόνο αθηναϊκός ξέρετε.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329