sunanthsh prin;

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Fri Jan 7 15:41:09 EET 2005

Richard Kweskin wrote:
> Geia sas
>
> Ean 8elete mia sunanthsh SaB. 15-01-05 sths 18:00 sto
> ergasthri grapse nai edo gia na doume, ok;
>
> Richard

Καλή χρονιά σε όλους!
Ρε παιδιά για ποιο λόγο να γίνει συνάντηση πριν τις εκλογές ?
Εμένα μου άρεσε η ιδέα που ακούστηκε, δηλαδή μαζί με τις εκλογές να
κοπεί και η πίτα (να έχουμε και μεγαλύτερη συμμετοχή).
Τώρα να βρεθούμε παλι μια εβδαμάδα  πριν ..ξέρω γω.. το θεωρώ χωρίς
νόημα.  Τι έχουμε να συζητήσουμε. Θα τα πούμε όλα μια και καλή στις
εκλογές!  Εγώ προσωπικά θα βαριέμαι να έρθω.

Γιάννης