D.S. elections

Balaskas Euaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Tue Jan 4 23:44:44 EET 2005

O/H Richard Kweskin έγραψε:
> Geia sas
>
> Xronia pola kai kali xronia s'olous.
>
> 8elw na sas dw, olous sas, pou 8ar8eite sto ergasthri
> gia tis ekloges! Einai simantiko kai gia to syllogo
> kai gia ka8enwn mas oti olous paisoun rolo, ok;
>
> Richard

Καλή Χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους είτε μέλη είτε φίλοι του συλλόγου.

Θα πρότεινα (δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί η πρότασή να είναι εφικτή) να
βρεθούμε μία φορά πριν τις εκλογές (φυσικά όσοι μπορούνε) και να κάνουμε
μία ωραία κουβέντα - ίσως να κόψουμε και την πίτα μας!!! Επίσης καλό θα
ήταν να γνωρίσουμε από κοντά και τους υποψήφιους πριν τους ψηφίσουμε -
πρόσωπο με πρόσωπο.

Τι λέτε οι υπόλοιποι ?

---
Μπαλάσκας Ευάγγελος