arthro gia linux

Vasilis vsvlahos at otenet.gr
Tue Dec 28 23:23:46 EET 2004

Γεια σας και χρόνια πολλά,

Είμαι μέλος του συλλόγου και παράλληλα είμαι και στη συντακτική επιτροπή
ενός περιοδικού του Τεχνικού Επιμελητηρίου για τους μηχανικούς
υπολογιστών και πληροφορικής. Έχουμε είδη κλείσει ένα χρόνο (4 τεύχη)
και θα θέλαμε στο επόμενο τεύχος να κάνουμε κάποιο αφιέρωμα για το
ανοιχτό / ελεύθερο λογισμικό. Επειδή γνωρίζω την διαρκή δραστηριότητα
του συλλόγου σε αυτό το θέμα θα ήθελα να σας ρωτήσω αν θα μπορούσατε να
βοηθήσετε σχετικά. Συγκεκριμένα θα ήθελα να έχω την άποψη του συλλόγου
με κάποιο σύντομο άρθρο. Επειδή το αναγνωστικό κοινό είναι κατ εξοχήν
άνθρωποι του χώρου της πληροφορικής νομίζω ότι θα βοηθούσε να γίνουν
γνωστές οι απόψεις του συλλόγου. Αν μπορεί κάποιος ας επικοινωνήσει μαζί μου

Και δύο προτάσεις που θα ήθελα να μεταφέρω στο σύλλογο

   1.

      Σε περιπτώσεις που επίκειται η διοργάνωση κάποιας ημερίδας ή άλλης
      εκδήλωσης μήπως θα μπορούσε στο subject του mail να μαρκάρεται με
      κάποια χαρακτηριστική λέξη πχ Event προκειμένου να ξεχωρίζουν άμεσα

   2.

      Είχαμε συμμετάσχει σαν σύλλογος μηχανικών υπολογιστών και
      πληροφορικής σε μια ημερίδα για τις πατέντες στο λογισμικό και θα
      μπορούσαμε να βοηθήσουμε / συμμετάσχουμε σε άλλες ανάλογες
      δραστηριότητες

Ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ευτυχισμένου το 2005,

Βασίλης Βλάχος