Eforeftiki epitropi

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed Dec 22 16:22:11 EET 2004

* Project2501a [2004-12-22 15:05]:
> Καλημέρα, αν χρειάζεστε και τρίτο, μέσα και εγώ.
> Ως νέος, θα ήθελα να συνεισφέρω
>
> Γιώργος Μαρσέλης

Κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη, αλλά μέλη της εφορευτικής μπορούν να
μπουν μόνο μέλη του συλλόγου. Αν δεν κάνω λάθος, δεν έχεις εγγραφεί στο
σύλλογο, οπότε δεν μπορείς να βοηθήσεις στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Αν *κάνω* λάθος, στείλε μου ένα προσωπικό μήνυμα για να το
τακτοποιήσουμε.

Οι οδηγίες εγγραφής νέου μέλους αναφέρονται στην σελίδα: