Έχω μια ιδέα

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Wed Dec 8 21:23:26 EET 2004

fs wrote:

> Τέλος πάντων, μια ιδέα ήταν και περίμενα αρνητικό σχολιασμό. Δικιά σας
> δουλειά είναι ο σύλλογός σας, δεν ανακατεύομαι άλλο.

Μα καλά πως κάνετε έτσι; Ένα αστείο κάναμε σχετικά με την ασχετοσύνη των
ιθαγενών. Ήμαρτον. Στο κάτω κάτω οι περισσότεροι εδω μέσα είμαστε
θετικοί σε μια τέτοια πρόταση και πολλοί θέλουμε να βοηθήσουμε με όποιον
τρόπο μπορούμε.

Εγώ μπορώ π.χ. να ετοιμάσω τα εικονίδια που θα προειδοποιούν το χρήστη
στην εγκατάσταση των partitions και άλλων καλουδίων:

"Προσοχή, θα σβηστούν όλα τα αρχεία συμπεριλαμβανομένου και του
διδακτορικού σας που ετοιμάζατε τα προηγούμενα 4 χρόνια".

"Προσοχή, μη διαβάζετε το ΔΙΑΒΑΣΕ.ΜΕ του κοκόκαλη για το νετμόδιο, λέει
μαλακίες"

"Προσοχή, το CD του RAM δεν θα τρέχει αυτόματα"

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329