Διαφήμιση για PC με προεγκατεστημένο Linux.

fs admin at www0.org
Sat Dec 4 07:20:56 EET 2004

On Sat, 04 Dec 2004 00:24:08 +0200, Fanis Dokianakis wrote:

> Σήμερα (Παρασκευή) το πρωί αφησαν στο σπίτι κάτι διαφημηστικά φυλλάδια από
> ένα μαγαζί με είδη για το σπίτι (BARGAIN) και στην πίσω σελίδα ανέφερε για
> μια προσφορά Η/Υ με 429 ευρώ με Λειτουργικό Linux, με επωνυμία Polygon και
> χαρακτηριστικά που παραμπέμπουν σε low-end μηχανημα.
>
> Η διαφήμιση στοχεύει προφανώς σε γονείς καθώς έχει τίτλο "ΤΟ δώρο Για σένα
> και το παιδί σου".
>
> Φάνης

Αμερικάνικες εταιρίες κάνουν ακριβώς το ίδιο τα τελευταία χρόνια,
γλιτώνουν κάποια χρήματα από τις OEM άδειες των windows, βάζουν και φτηνό
hardware και έχουν ένα πολύ χαμηλής τιμής pc.

Το ερώτημα που έχω όμως είναι το εξής. Τι λες στο ανυποψίαστο παιδάκι που
που θέλει να πάρει απ' τους (μικρούς του) φίλους τα παιχνιδάκια που έχουν
σε "circulation" στο γυμνάσιο;

Και τι λες στην ανυποψίαστη μαμά που δεν ξέρει τι είναι το linux και θέλει
να πάρει με τον άντρα της κάποιο "κάνε την φορολογική δήλωση στο σπίτι
σου" πρόγραμμα για windows από τους οικογενειακούς τους φίλους.

Αυτό όπως το βλέπω πάει με μαθηματική ακρίβεια ως εξής:

- Κάποιοι θα μείνουν όντως με linux γιατί κάνουν απλά πράγματα

- Κάποιοι θα μείνουν με linux γιατί δεν κάνουν μόνο απλά πράγματα και
έχουν τους τρόπους τους και τις γνώσεις να έχουν και windows, δεν υπάρχουν
και πολλά που δε μπορούν να κάνουν μόνοι τους σε ένα windows pc (μάλλον δε
αυτή τη κατηγορία είμαστε οι περισσότεροι)

- Οι περισσότεροι όμως είτε

α) θα πάνε στο μαγαζί το pc πίσω και θα του σπάσουν και τίποτα στο δρόμο
για το γαμώτο.

είτε

β) θα δουν τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού να τρίβει τα χέρια του που θα
μοσχοπουλήσει windows-σε-κουτί όταν σε άλλη περίπτωση απλά θα έβαζε μια
φτηνή OEM κόπια.

Συνεπώς πιστεύω χρειάζονται οι εξής ενέργειες στα "linux pc":

α) ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ενημέρωση τι ΚΑΝΕΙ και τι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ένα linux pc.

αν και το σημαντικότερο είναι:

β) Μάλλον πολύ περισσότερα χρήσιμα είναι τα linux pc σε εταιρίες που ΔΕΝ
θέλουν και δεν χρειάζονται windows παιχνίδια για το γιόκα τους ούτε "κάνε
τη φορολογική δήλωση μόνος σου" προγράμματα απ' το RAM, και ξέρουν ότι οι
υπάλληλοί τους θα έχουν ότι ακριβώς χρειάζονται σε linux pc για τις
εργασίες της εταιρίας.

Σε αυτό το τελευταίο μάλλον πρέπει να στοχεύουν άμεσα αυτές οι πωλήσεις
γιατί αν είχα μαγαζί και έλεγα "Το δώρο για σένα και το παιδί σου"  θα
ετοιμαζόμουν να κρατήσω ομπρέλα για τα παράπονα.

-fs