ΑΙΣΧΟΣ

Balaskas Euaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Fri Nov 26 09:05:55 EET 2004

Καλημέρα σε όλους,

Την στιγμή που το διάβασα δεν ήμουν και στα καλύτερά μου και κάπως
στράβωσα. Απλά κάτι τέτοια σχόλια ακούω δεξιά και αριστερά τώρα
τελευταία και κάπως ήθελα να ξεσπάσω. Να πάρω και τις δικές σας γνώμες.

Δεν ήθελα να πω τπτ αρνητικό για το RAM ή για την κοπέλα που έγραψε το
άρθρο. Το RAM μας έχει βοηθήσει πάρα πολλές φορές ακόμα και τότε που δεν
είχε καν ακούσει ο κόσμος τι είναι Linux. Και εγώ και οι περισσότεροι
από εμάς τις πρώτες διανομές μας τις πήραμε μαζί με το RAM.
Και φυσικά το ύφος της κοπέλας ήταν σατυρικό σε αυτήν την στήλη.

Σορρυ για το όλο thread.