ΑΙΣΧΟΣ

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Thu Nov 25 22:56:02 EET 2004

Πάντως περίεργο μου φαίνεται που έγινε τόση συζήτηση για μια γραμμή που
δε λέει στο κάτω-κάτω και κάτι κακό (να πω την αλήθεια ακόμα δεν έχω
διαβάσει το περιοδικό) και δεν ενδιαφέρθηκε κανείς για κάτι που
δημοσιεύτηκε στην «Αξία» πρίν από κανένα μήνα... Αντιγράφω από το μήνυμα
που έστειλα στις 28/10:

>  * Η Αξία, 23-10-2004: «Η Linux δεν ανησυχεί τη Μιcrosoft». Ενδιαφέροντα
> αποσπάσματα: «Ωστόσο, οι πωλήσεις της σε σύγκριση με αυτές της Linux
> δείχουν ότι η Microsoft διαθέτει ακόμη μεγάλα αποθέματα δύναμης» «Πώς
> είναι δυνατόν το "δωρεάν" πρόγραμμα Linux να στοιχίζει περισσότερο από
> τα Windows; Κατ' αρχάς, η εταιρεία Red Hat [...] χρεώνει από 799 έως
> 2.499 δολάρια ΗΠΑ για κάθε διακομιστή [...] Και προσέξτε, η χρέωση αυτή
> δεν αφορά το λογισμικό αλλά τη "συντήρηση". Με άλλα λόγια, για να
> χρησιμοποιήσει κάποιος το Linux, πρέπει να το πληρώσει» « [...] καθώς
> [...]

Ίσως να μην το πρόσεξε κανείς; Νομίζω το παραπάνω περιέχει αρκετό FUD.
Τώρα όμως είναι λίγο αργά για να απαντήσουμε...

Το απόκομμα βρίσκεται εδώ:
http://lists.hellug.gr/pipermail/apodeltiosi/attachments/20041023/ca784f3d/23-10-2004_1-0001.pdf

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr