ΑΙΣΧΟΣ

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Nov 25 12:18:39 EET 2004

Costas Barakitis wrote:

> Egw den katalavainw giati exoume monimws ena komplex katwterothtas
> opou opoiosdhpote grapsei kati arnhtiko prepei na mas piasei
> kata6lipsh kai na to riksoume sta narkwtika gia na kseperasoume ton
> kahmo mas. Ena astoxo dhmosievma einai, big fucking deal. As
> apanthsoume politsmena kai me epixeirhmatologia opws toses kai toses
> fores sto parel6on exoume kanei kai teleiwse h istoria.

Egw den katalabainw giati asxoloumaste.

Mia epi8etikh taktikh pros thn 'arnhtikh' dhmosiothta dikaiologeitai
otan eisai mikros kai prospa8oun na se 8apsoun - apo kei kai pera
apotelei aplws kompleks. To Linux sthn Ellada shmera mono agnwsto den
einai, kai o ka8enas sxedon mporei na diamorfwsei monos tou thn apopsh
tou gi'ayto, aneksarthtws tou ti mporei na grafei o ka8enas se kapoio
periodiko, eite sobara eite sthn plaka, eite 8etiko, eite arnhtiko.

Den lew oti den prepei na pairnoume 8esh ws syllogos otan grafetai kati
gia to Linux, alla as kanoume merikes diakriseis. H ar8rografia gnwmhs
(kai tetoiou eidous einai h ar8rografia ths en logw dhmosiografou) den
nomizw oti xreiazetai toso sklhrh kritikh, eidika otan grafetai se ena
xalaro yfos (an katalaba kala gia poian ar8rografo milame, emena
proswpika mou aresoun ta keimena ths). Anti8etwsm ar8rografia h opoia
stoxeyei ey8ews sthn (para)plhroforhsh sxetika me to Linux (opws h
istoria me th Microsoft Hellas prin apo ligo kairo) anti8etws, aksizoun
diaforetikhs antimetwpishs kai sobarhs antidrashs ek merous mas.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998305
IT Support Center
Aristotles University of Thessaloniki, GREECE