Hellug & Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης

Κώστας Μπουκουβάλας quantis at hellug.gr
Fri Nov 19 09:42:48 EET 2004

Λοιπόν. Η ιδέα είναι πολύ καιρό στο μυαλό μου και αφού την έχω συζητήσει με
αρκετά μέλη του συλλόγου πιστεύω οτι πρέπει να την ανακοινώσω. Τι θα λέγατε, να
είχε ο Hellug ένα γραφείο στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα μπροστά στα πόδια των
εταιρειών πληροφορικής; Υπάρχει ένα μεγαλόπνοο σχέδιο στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, η
Τεχνόπολη (http://www.technopolis.gr/) όπου - σύμφωνα με τη σελίδα τους - έχει
δύο κύριους σκοπούς:

1. Την δημιουργία "Τεχνόπολης" ΒΕΠΕ για την εγκατάσταση των επιχειρήσεων
Πληροφορικής και Υψηλής Τεχνολογίας της Βορείου Ελλάδος, αλλά ταυτόχρονα την
προσέλκυση ξένων επιχειρήσεων με σκοπό την ανάπτυξη ενός ισχυρού πόλου
Πληροφορικής στην Ελλάδα και την Νοτιανατολική Ευρώπη.

2. Την δημιουργία και λειτουργία Θερμοκοιτίδας για τις μικρές και δυναμικές
επιχειρήσεις μέλη του ΣΕΠΒΕ αλλά και για νέες επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας
στην Θεσσαλονίκη σε χώρο της "Τεχνόπολης" ΒΕΠΕ.

ΟΚ. Γνωρίζω οτι εμείς δεν είμαστε επιχείρηση. Οπότε είναι λίγο δύσκολο να μπούμε
σαν τέτοια εκει μέσα. Όμως, με την αίσθηση ότι το Open Source (και εδώ θα πώ
μόνο Open Source και όχι και Free Software όπως λέω συνήθως - για ευνόητους
λόγους) έχει αρχίσει να γυαλίζει σε πολλές επιχειρήσεις (βλέπε Singular στην
Infosystem, διαλλακτικότητα και καλά λόγια Microsoft επίσης Infosystem, και
βλέπε γενικά Comdex όπου απ' ότι είδα δεκάδες επιχειρήσεις ενδιαφέρθηκαν για το
Open Source)πιστεύω πως μπορούμε να πείσουμε τους επικεφαλής της Τεχνόπολης οτι
θα ήταν χρήσιμη η παρουσία μας εκει μέσα. Τώρα πως και τι (δηλαδή λεπτομέρειες)
δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω. Μια ιδέα λέω... Και για να μην πει κάποιος (που δε
θα πει) ότι είμαι λόγια και όχι έργα, ρίχνω αυτήν την ιδέα γιατί η κατασκευή των
κτηρίων δεν έχει αρχίσει ακόμα οπότε ενα δυο χρόνια σίγουρα θα πάρει αλλά μέχρι
τότε σαν φοιτητής Χημείας θα έχω ξεμπερδέψει με παρακολουθήσεις εργαστηρίων
οπότε λόγω του οτι μένω 10 λεπτά με το λεωφορείο από την περιοχή που θα
δημιουργηθεί η Τεχνόπολη, θα μπορούσα να βρίσκομαι εκεί αν όχι καθημερινά, τις
περισσότερες εργάσιμες μέρες της εβδομάδας (για σ/κ, δε το συζητάω, σίγουρα).
Όσο για το αν υπάρχει υποδομή γραφείου (γραφεία, τηλέφωνα κλπ, έχω αρκετά
περισσευούμενα και σε άριστη κατάσταση σπίτι οπότε ούτε αυτό το συζητάω).
Επίσης αν ήμουν το μόνο άτομο από Θεσ/νίκη δε θα είχε νόημα να κάνω αυτό το
μήνυμα. Πολλά μέλη είναι από Θεσ/νίκη, που πιστεύω θα μπορούσαν να υποστηρίξουν
ένα τέτοιο γραφείο. Αυτά. Πως σας φαίνεται σαν ιδέα; Εγω δεν είμαι ούτε
αισιόδοξος ούτε όμως και απαισιόδοξος. Πιστεύω πως αν κυνηγηθεί το θέμα
μπορούμε να πετύχουμε παρουσία στην Τεχνόπολη.