[Fwd: Re: Etsi dokimastika ena forum]

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Thu Nov 18 14:46:28 EET 2004

Επειδή από το πρωί διαβάζω το thread που έχει ξεκινήσει θέλω να πω και
εγώ την γνώμη μου για την ιδεά του forum έστω και (λίγο) καθυστερημένα.

Καταρχήν χαίρομαι που υπάρχουν ιδέες άσχετα αν συμφωνούμε / διαφωνούμε
με αυτές. θα άρχιζα να ανησυχώ αν δεν υπήρχε  κανένα post από κανέναν!

Για την ιδέα του forum τώρα..
Διαφωνώ απόλυτα με την ιδέα του forum. Οι λόγοι ? Πολλοί

α) Είναι απίστευτα βαρύ! Ναι δεν είμαστε όλοι κάθε μέρα στο γραφείο μας
που έχουμε όλοι broadband σύνδεση. Δεν μπορώ, για να διαβάσω κάτι να
περιμένω να φορτωθούν όλα τα χαζά εικονίδια, smileys, avatars και ένα
σωρό μαλ.... (sorry για τον χαρακτηρισμό) για να διαβάσω μια γραμμή !!

β) Μα καλά θεωρείτε ότι για ένα αρχάριο χρήστη το forum είναι πιο εύκολο
???
Μιλάω για κλειστό πάντα, γιατί αν το forum ειναι ανοικτό τότε θα
καταντήσουμε όπως το forum του in.gr (αν το έχετε δει θα καταλάβετε ότι
όλοι βρίζονται χωρίς λόγο εκεί μέσα). Τι ξέρει/αγαπά ο τελικός χρήστης
περισσότερο ? Ολοι μαθαίνουνε πρώτα να διαβάζουμε / γράφουνε το email
τους και ύστερα μαθαίνουν τι ειναι το forum ! Τι παραπάνω πολύπλοκο έχει
η εγγραφή σε mailing list από το να εγγραφείς σε ένα forum ?? Προσωπικά
σε όσους έχω πει να γραφτούν στην LGU κανείς δεν μου είπε ποτέ είναι
πολύπλοκη διαδικασία.

γ) Τι παραπάνω πλεονήκτημα θα προσφέρει το forum από μια mailing list ?
Αν ναι τότε να προχωρήσουμε αλλά γιατί? Τι δεν προσφέρει μια mailing
list που να το  προσφέρει το forum?

Στην τελική γιατι δεν κάνουμε μια ψηφοφορία για το θέμα αυτό ?
Εδώ έχουμε κάνει για άλλα θέματα, γιατί όχι και για αυτό το οποίο το
θεωρώ αρκετά σημαντικό.

Αλήθεια γιατί αυτή η αναφορά σε "κλικες" κ.λπ κ.λπ. συναφή. Ποιος ειπε
οτι το Hellug είναι κλίκα ? Είμαι στο Hellug από την αρχή και πολλές
φορές βλέπω νέα άτομα και ελάχιστους παλιούς ! Αυτό ειναι "κλίκα" ????

Φιλικά
Γιάννης Εξηνταρίδης