Fwd: Slackware developer request for help

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Wed Nov 17 16:42:30 EET 2004

On Wed, 17 Nov 2004, Theodore J. Soldatos wrote:

> Έχει ήδη ξεκαθαριστεί
> (http://science.slashdot.org/comments.pl?sid=129902&cid=10833797) ότι δεν
> τίθεται θέμα χρημάτων ("he does not want a help fund - we've asked him."). Έχω
> την αίσθηση ότι με το να το γνωστοποιήσει, περισσότερο ζητάει ψυχολογική
> υποστήριξη παρά οτιδήποτε άλλο.
Kathisa kai to diabasa olo. Syntoma: perigrafei ta symptwmata poy toy
paroysiasthkan to Ma'i'o toy 2001, th (mallon lathos) therapeia poy
lambane mexri poy apo kapoia symptwsh katelh3e sto oti exei ayto poy
exei. Meta3y twn problhmatwn poy eixe htan kai otan kata thn periodo poy
sthn Amerikh kykloforoyse anthrakas, den boroyse na brei to antibiotiko
poy ithele opote kai to zhthse dwro apo toys goneis toy gia ta genethlia
toy!.

Basika sto telos toy grammatos toy (kapoy stis arxes Noembrioy), grafei
oti ekthetei olo to istoriko mhpws kai brethei kapoios me eparkeis
iatrikes gnwseis gia na lysei to problhma alla leei ena "peite proseyxes
'h xtypate 3ylo gia 'mena".
Ara ta peri yposthri3hs tairiazoyn toylaxiston apo emas.
Den einai toso epeigon wste na ton paroyme sto kinhto, alla boroyme na
na toy steiloyme mia karta me eyxes gia perastika kai ena bloyzaki
'h mia koypa.

Sthn epomenh synanthsh sto ergasthrio toy Richardi na to etoimasoyme me
tis ypografes mas?