Etsi dokimastika ena forum

Balaskas Euaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Wed Nov 17 12:56:01 EET 2004

> Να σου θέσω εγώ ένα θέμα το οποίο αν μπορέσω θα το πραγματοποιήσω. Γιατί
> ο σύλλογος να μην πουλάει με αντικαταβολή τα CD διανομών Linux;  Και αν
> μου πεις ότι αυτά είναι κερδοσκοπικά κτλ τότε  α)βλέπε
> http://www.eexi.gr  και β) ποιος κλαίει τη μοίρα του συλλόγου, λέει
> πολλά και κάνει λίγα;
>
> Πέτρος

Γιατί είναι παράνομο να πουλάς Linux.

π.χ. η ΕΕΧΙ δεν πουλάει, λέει ότι απλά πληρώστε τα μεταφορικά.

εάν θέλουμε να βγάλουμε λεφτά (εγώ είμαι μέσα) υπάρχουν 1000 τρόποι.

Είναι αλλού το θέμα και έχει χαθεί ο στόχος του συγκεκριμένου topic.

Ο στόχος είναι (αφού πρώτα λύσουμε όλα μα όλα τα τυπικά προβλήματα που
έχουμε [π.χ. έδρα κ.λ.π.] ) να αποφασίσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (τα μέλη και μόνο
αυτά) τι θέλουμε να κάνουμε  - πως να το υλοποιήσουμε και ποιος θα το κάνει.

είχα στείλει και παλαιτότερα τέτοιο μήνυμα και έκανα και παράπονο για
την συμμετοχή των μελών. Επίσης έκανα και παρατήρηση για την γκρίνια του
καναπέ.

Πιστεύω ότι αρχίζουμε έναν φαύλο κύκλο από την αρχή και πάλι.

Όλοι έχουμε δίκιο (όλοι από λίγο), στην βάση του θέματος δεν διαφωνεί
κανένας.

Απλά θέλουμε λίγη οργάνωση από μόνοι μας (όχι μόνο δλδ να περιμένουμε το
Δ.Σ. να αποφασίσει), για να υλοποιήσουμε τις ιδέες και τις απόψεις μας.

Προτείνω τελικά να μαζευτούμε όλοι μα όλοι μα όλοι κάπου ένα Σαβ/κο πριν
τις γιορτές και να τα πούμε από κοντά. Γιατί από την λίστα όλοι γράφουμε
  οτι θέλουμε - αλλά όταν είσαι πρόσωπο με πρόσωπο - γνωρίζεις και τον
άνθρωπο με τον οποίο μιλάς μόνο μέσα από τον ιντερνετ.

Ας δούμε στο κάτω κάτω και τι κάνουν άλλοι σύλλογο στον κόσμο (π.χ.
αγγλία) και ας πάρουμε μόνο τα θετικά τους.

Ευχαριστώ για την υπομονή

Μπαλάσκας Ευάγγελος