Fwd: Slackware developer request for help

fs admin at www0.org
Wed Nov 17 10:01:47 EET 2004

On Wed, 17 Nov 2004 08:31:13 +0200, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:

> [...]

Νομίζω ότι γίνεστε υπερβολικοί. Αν και νομίζω ότι ο ίδιος ήταν
υπερβολικός όπως ξεκινούσε το γράμμα του και καταλαβαίνω λίγοι το
διάβασαν ως τέλους. Δεν διατρέχει κανένα άμεσο κίνδυνο θανάτου όπως λέει ο
ίδιος, είναι τώρα καλύτερα όπως λέει ο ίδιος, δεν θέλει donations όπως
λέει ο ίδιος και δεν είναι "mysterious" η αρρώστια του και δεν είναι του
θανατά όπως υπονόησε  το.. slashdot (αχ αυτό το slashdot μόνο φήμες ξέρει
να σπέρνει τελευταία, την προηγούμενη φορά άρχισε την εντελώς ασταθή φήμη
ότι ο linus torvalds δεν θέλει να υπάρχει μονίμως unstable tree). Γνωρίζει
λοιπόν την αρρώστια του και τη φάρμακο είναι.

Είδα καθώς γράφω ότι κάποιος ανέφερε ότι έχει ξεκαθαριστεί. Τέλος πάντων,
αυτό που ζήτησε ήταν από το συγκεκριμένο φάρμακο μία καλή βοήθεια για να
του παρασχεθεί σε καλή ποιότητα κάτι το οποίο είναι τραβηγμένο να βγει
εκτός ηνωμένων πολιτειών σαν προσπάθεια και ίσως εκτός των γύρω Πολιτειών
που βρίσκεται.

-fs